Το Λουτράκι διεκδικεί Προαστιακό...

Λάβαμε μήνυμα από το αξιοσέβαστο για την δράση και προσφορά του δίκτυο Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ., που απλώνει την δράση του, όπου μπορεί για την βελτίωση και εκσυγχρονισμό των μαζικών μέσων μεταφοράς με ιδιαίτερη έμφαση στα μέσα σταθερής τροχιάς. Αυτή την φορά το δίκτυο κινητοποιείται μαζί με ολόκληρη την τοπική κοινωνία του Λουτρακίου για την ένταξη της πόλης στο δίκτυο του Προαστιακού. Επισκεφτείτε το ιστότοπο του δικτύου στην διεύθυνση: http://www.epivatis.gr/. Αξίζει τον κόπο... Από εκεί αντιγράφουμε:
Την Κυριακή 5 Ιουλίου 2009, καλούμε τα μέλη και τους φίλους του Δικτύου Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ. σε μαζική παρουσία στο Λουτράκι, όπου συνδιοργανώνουμε από κοινού με τον Σύλλογο Φίλων του Σιδηροδρόμου / ΣΦΣ (και σε συνεργασία με την "Πρωτοβουλία Κατοίκων Λουτρακίου για τον Προαστιακό"), καμπάνια και δημόσια συζήτηση για την «Αμεση σύνδεση της πόλης του Λουτρακίου με τον Νέο Προαστιακό Σιδηρόδρομο της Αθήνας». Η καμπάνια θα περιλαμβάνει διανομή αφισσών και ενημερωτικού υλικού, συλλογή υπογραφών υποστήριξης του αιτήματος (συμπληρωματικά προς τις 800 υπογραφές που έχει ήδη συλλέξει η «Πρωτοβουλία Κατοίκων Λουτρακίου για τον Προαστιακό») και το απόγευμα διοργάνωση της δημόσιας συζήτησης.

Μιλάμε για μία ελάχιστη προέκταση, μόλις 6 χιλιομέτρων από τον κεντρικό σιδηροδρομικό κορμό Αθηνών-Κορίνθου με προφανέστατη κοινωνική, οικονομική και ανθρωποκεντρική αξία... Αλλά σε αυτόν τον τόπο, τα αυτονόητα χρειάζονται αγώνα και ξανά μπράβο στο Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ. !!!

...Με την ευκαιρία θυμηθήκαμε μία άκρως ενδεικτική και απόλυτα αληθινή ιστορία για το τραινάκι, που πήγαινε στο Λουτράκι.Το 1990 είχε ξαναμπεί σε λειτουργία και ήταν ανταγωνιστικό, λόγω του χαμηλού του εισιτήριου... Τα ΚΤΕΛ, λοιπόν επισκέφθηκαν τον τότε υπουργό συγκοινωνιών, ο οποίος το φρόντισε αμέσως το ζήτημα: διπλασίασε την τιμή του εισιτηρίου του τραίνου... Από την άλλη κιόλας μέρα η γραμμή έγινε προβληματική...
Αύξηση των εισιτηρίων σχεδιάζει ξανά το υπουργείου συγκοινωνιών για τον ΟΣΕ στα πλαίσια του...εκσυγχρονισμού του. Πριν καν ληφθεί το παραμικρό μέτρο βελτίωσης των όρων εξυπηρέτησης των πελατών του. Το μήνυμα σαφές: Να φύγετε, να πάτε αλλού...

Σχόλια

Ο χρήστης Πολυχρόνης Ιωάννου είπε…
Ίσως θα βρίσκαμε πολλές ενδιαφέρουσες εξηγήσεις αν δημοσιευόντουσαν οι μέτοχοι και μεγαλομέτοχοι των ΚΤΕΛ και οι σχέσεις τους με την εξουσία γενικά