Ακούστε κι' αυτό...

Σε εγκαταστάσεις του ΟΣΕ στην Θεσσαλονίκη σαπίζει μεγάλος αριθμός αμαξοστοιχιών, που παραγγέλθηκαν το 2002-2003, έφτασαν το 2006 και παραμένουν αχρησιμοποίητες μέχρι σήμερα, γιατί πολύ απλά επρόκειτο να χρησιμοποιηθούν στην γραμμή ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη), που θα λειτουργούσε από το 2006 και που τώρα προβλέπεται να λειτουργήσει, ίσως, μετά το 2015... Αυτά κατήγγειλε ανώτερο συνδικαλιστικό στέλεχος του ΟΣΕ... Οι αμαξοστοιχίες αυτές, λοιπόν, σύμφωνα με την καταγγελία, έχουν ξεπεράσει και το χρονικό όριο εγγύησης των κατασκευαστών, ενώ αυτονότο είναι πως το 2015 (για όσους αφελείς πιστεύουν, ότι πρόκειται το 2015 να λειτουργήσει η συδηροδρομική ΠΑΘΕ) τα τραίνα θα είναι ήδη παλιά...
Μας εντυπωσίασε η υψηλού βαθμού οργανωτική ετοιμότητα και προνοητικότητα των τότε στελεχών του ΟΣΕ. Πριν κάν φτάσει η διπλή σιδηροδρομική γραμμή στην Κόρινθο (ποιό Κιάτο, ποιό Ξυλόκαστρο, ποιά Ροδοδάφνη και ποιά Πάτρα) ο ΟΣΕ αγόραζε καινούρια τραίνα, έτσι ώστε να μην χαθεί ούτε δευτερόλεπτο εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών μας υποδομών. Σκέψεις, ότι η επίσπευση της αγοράς του τροχαίου υλικού μπορεί να σχετίζεται με κάποιο ... ίδιον όφελος πρέπει να θεωρηθούν ως υπερβολικά κακεντρεχείς και απορριπτέες. Είμαστε βέβαιοι, ότι τέτοια φαινόμενα είναι απολύτως ...ξένα στον ΟΣΕ αλλά και σε άλλες ΔΕΚΟ. Κι' αν ακόμα, παρά τα ειοθότα, συνέβαινε τέτοια ...παρεκλίνουσα συμπεριφορά (sic) η πάντοτε γρηγορούσα πολιτική αρχή θα είχε επιπέσει με ιλιγγιώδη ταχύτητα για να αποκαλύψει και να τιμωρήσει τους ενόχους... Κι' αν ακόμη οι ...απειροελάχιστοι τυχόν επίορκοι λειτουργοί κατάφεραν να διαφύγουν του αυστηρού και συνεχούς ελέγχου των οργάνων της πολιτείας, τώρα μετά την δημόσια καταγγελία του συνδικαλιστή, βαρύς θα επιπέσει ο πέλεκυς της δικαιοσύνης...
Ας μην το ξεχνούν ορισμένοι, ότι στον τόπο αυτό ουδείς πασρανομήσας κατάφερε ποτέ να διαφύγει της αποκάλυψης και της δημόσιας και παραδειγματικής τιμωρίας...

Σχόλια

Ο χρήστης Πολυχρόνης Ιωάννου είπε…
Μέχρι το 2015 «ΙΣΩΣ» να έχει λειτουργήσει όχι Η ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη) αλλά η ΡΑΘΕ (Ρίο-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη). Για το κομμάτι Ρίο – Πάτρα δεν έχει ακόμα προκηρυχθεί ούτε η μελέτη.,,
Δηλαδή, ακόμα και για όσους αφελείς πιστεύουν, ότι πρόκειται το 2015 να λειτουργήσει η συδηροδρομική ΡΑΘΕ, το τραίνο δεν θα φτάνει στο λιμάνι!!!