Να την χαιρόμαστε τέτοια αξιοποίηση...


Ενα από τα προσόντα της επί 10ετίες ασκούμενης μικροπολιτικής πολιτικής στην χώρα μας είναι η κακοποίηση λέξεων, ο εμπαιγμός των εννοιών, που τους αντιστοιχούν και τελικά η πλήρης διάζευξη λεκτικού συμβόλου και θεωρητικά αντιστοιχούμενης έννοιας...

Ιδιαίτερα χαρακτηριστική περίπτωση αυτού του φαινόμενου (που έχει γιγαντωθεί κατά την τελευταία 30ετία) είναι η: "ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ". Πλήθος ... πρακτικών εφαρμογών της αντί να οδηγήσει σε αισθητική, οικολογική, κοινωνική αναβάθμιση επέφερε βάρβαρες κακοποιήσεις σε τοπία, περιβάλλον, φύση, πόλεις κ.λ.π.

Τώρα λοιπόν, ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος οδηγείται σε αφανισμό, πληρώνοντας ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ, που διέπραξαν σε βάρος του οι σημερινοί (και οι χτεσινοί) ... διασώστες του και η όλη διαδικασία τιτλοφορείται αναβάθμιση, αξιοποίηση και άλλες γελοιότητες... Τελευταία του είδους η πληροφορία, που σήμερα διαβάσαμε είναι η πρόθεση αξιοποίησης των σιδηροδρομικών σταθμών της Αρκαδίας... Με ποιό τρόπο θα αναρωτηθείτε αν μάλιστα γνωρίζετε για την πρόσφατη πολυετή και πολέξοδη επισκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας...

Η γραμμή αυτή, που δοκιμάστηκε μόλις τελείωσε η επισκευή της και αποδείχτηκε ακατάλληλη προς χρήση, έκλεισε και επίσημα με την σφραγίδα του έθνους για την ...διάσωση του μνημονίου. Ετσι ένα πλήθος σταθμών -μικρών και μεγαλύτερων- εξαιρετικών αρχιτεκτονημάτων, ετοιμάζονται προς εκποίηση... Εκθεσιακοί χώροι, εμπορικά κέντρα και άλλες κοινωφελείς δραστηριότητες διερευνήθηκαν σε σύσκεψη υψηλόβαθμων παραγόντων... Μέχρι και ...κυκλοφορία ποδηλάτων πάνω στις γραμμές του τραίνου με κατάλληλες "σιδηροδρομικές" ρόδες ... Τι να πούμε... Ο,τι η τρέλλα δεν πάει στα βουνά!!! Ο,τι είναι ντροπή να ονομάζεται εσυγχρονισμός η κατάργηση μίας διαδρομής (Αθήνα-Καλαμάτα), που υπό συνθήκες ενός μέσης ταχύτητας Ευρωπαϊκού δικτύου θα ήταν υπόθεση ΜΙΑΜΙΣΥ ώρας!!!

Ας είναι καλά οι "αξιοποιητές" του σιδηροδρόμου... Γιατί με τον ... σοφό σχεδιασμό τους μπορούν να πείσουν και τους σε βαθμό βλακείας καλοπροαίρετους, ότι η κατάργηση και όχι η προσωρινή αναστολή λειτουργίας του σιδηροδρόμου προχωράει με βήματα γοργά χάρις στις συντονισμένες προσπάθειες πολλών αρμοδίων... Περιττό βέβαια να θυμίσουμε, ότι τόσο για τις σοβαρότατες κακοτεχνίες του επισκευασμένου δικτύου της Αρκαδίας όσο και για την ακολουθήσασα κατάργησή του μετά την πολυδάπανη "επισκευή" του, ΟΥΔΕΙΣ παράγοντας της πολιτείας του ΟΣΕ κ.λ.π. εγκαλείται... Εστω και για μία δημόσια συγγνώμη, βρε αδελφέ...

Σύντομα θα μπορούμε επάξια να χαρακτηρισθούμε ως η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ σιδηροδρομικά χώρα της Ευρώπης... Ολόκληρης της Ευρώπης: φιλελεύθερης, πρώην σοσιαλιστικής, βόρειας, νότιας, ανατολικής, δυτικής κ.λ.π. ισως μέχρι τώρα να μας έτρωγε η Αλβανία την ... διάκριση αυτή, αλλά η κυβερνητική πολιτική της χώρας μας για τον σιδηρόδρομο δημιουργεί την εύλογη αισιοδοξία, ότι όπου νάναι και θα την φάμε λάχανο την γείτονα Ιλλυρία...

Και καλή μας νύχτα...

Σχόλια