ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ

Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2011

Να μην μπορώ να θυμηθώ...

Τριάντα χρόνια πελατειακό κράτος, συντεχνιακά συμφέροντα, συναλλαγές κάτω από το τραπέζι κ.α. σχετικά κατήγγειλε ο πρωθυπουργός τόσο στην Διεθνή έκθεση Θεσσαλονίκης όσο και στην κοινοβουλευτική ομάδα του κινήματος... Εχω ακούσει και Υπουργούς ανά τακτά χρονικά διαστήματα να λένε τα ίδια... Ενθουσιάστηκα, ξετρελάθηκα... Εκείνο, όμως που δεν μ' αφήνει να ολοκληρώσω τη χαρά μου είναι αυτή η αμνησία, που με βαράει χρόνια τώρα και ό,τι μου συμβεί, ό,τι εμπόδιο βρεθεί μπροστά μου και καλούμαι να το ξεπεράσω το ξεχνάω αμέσως... Τραβάω το κουπί μου, τραβάω τα ζόρια μου αλλά μετά είμαι μες την τρελή χαρά... Γι' αυτό ρε παιδί μου, είναι αδύνατο να θυμηθώ, ποιος διάολος φταίει... Ποιός πρωθυπουργός ή πρωθυπουργοί, ποιός πολιτικός ή πολιτικοί φορείς είναι υπεύθυνοι για το σημερινό μας χάλι. Ποιός έκανε κοινωνική πολιτική με δανεικά και με χρέωση στον παραλήπτη... Ποιος τα "έδινε όλα", κάνοντας μνημόσυνο με ξένα κόλυβα... Ποιός έκανε χιούμορ με τις μίζες στον Δημόσιο τομέα... Ετσι δυστυχώς δεν έχω ιδέα ποιός φταίει, που υποχρεώνεται ο πρωθυπουργός μας σήμερα σε αυτό το τιτάνιο έργο... Να διορθώσει όλα τα εγκλήματα, που έκαναν κάποιοι άλλοι (αδύνατο να θυμηθώ ποιοί) εδώ και 30 ολόκληρα χρόνια... Που να θυμηθώ... Εδώ έχω ξεχάσει τι έγινε χτές και θα θυμάμαι τόσα χρόνια πίσω... Πάντως εδώ που τα λέμε, η αμνησία μου με βοηθάει... Σκέψου τι μπελάδες θα είχα τώρα, τι λογαριασμούς θα είχα ανοίξει αν θυμόμουνα... Α πα πά!!! Καλύτερα έτσι...
Δημοσίευση σχολίου