Ευτυχώς, γιατί είχα αρχίσει να ανησυχώ...

Η αλήθεια είναι πως τις τελευταίες μέρες τα χρειάστηκα... Φοβήθηκα σφόδρα, καθώς έβλεπα να κλονίζεται η μέχρι τούδε αρραγής ενότητα της συγκυβερνώσας τρόϊκας... Η ενδοκυβερνητική ρήξη για το πολυνομοσχέδιο με είχε τρομοκρατήσει... Ποντάριζα βέβαια στον ενωτικό ρόλο της ΔΗΜΑΡ αλλά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις... Ηλθαν, όμως, επιτέλους τα εγκαίνια της επανέναρξης εργασιών των αυτοκινητοδρόμων (παγκόσμια πρωτοτυπία άραγε;;;) και η χειρμαψία, που απεικονίζεται στην φωτογραφία μου διάλυσε τις ανησυχίες σαν πρωινή ομίχλη... Επιτέλους όλα είναι καλά... Και οι εθνοσωτήρες συνέταιροι βαίνουν καλώς και ομού...  
Τώρα, γιατί αυτά τα εγκαίνια των εργασιών, που ξαναρχίζουν μου θυμίζουν Μαυρογιαλούρους... Μάλλον λάθος μου, γιατί ο Μαυρογιαλούρος θα εγκαινίαζε ένα κοινοτικό ιατρείο, που δεν υπήρχε προηγουμένως και όχι ένα δρόμο, που είχε σταματήσει και τώρα ξαναρχίζει η κατασκευή του, κουτσουρεμένη στο πνεύμα της εποχής... 
Τέλος καλό, όλα καλά!!! Κι' αν κάποιοι κακοήθεις μου θυμίζουν πώς ...στόλιζε έκαστος των φωτογραφούμενων πριν από ένα μόλις χρόνο τον άλλο, δεν θα καταφέρουν να μου χαλάσουν την χαρά μου... Εχω ρωτήσει και τον Ναστραντιν Χότζα και αυτός μου τόνισε να προσέχω τους ...κακοήθεις... Μόλις στο τέλος βγάλουμε και τη κατσίκα -μου είπε ο Ναστραντιν- να δείς τι άπλα που θάχει το σπίτι...

Σχόλια