Τι ωραία, που θα ήταν άν...

Μία θεματικά ενδιαφέρουσα ημερίδα πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη για τον Δυτικό Προαστιακό σιδηρόδρομο της πόλης.... Μς δύο λόγια: μεγάλες περιοχές του Δυτικού αστικού ιστού της πόλης θα είχαν "εύκολη" πρόσβαση στο κέντρο της πόλης άν χρησιμοποιούνταν ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ σιδηροδρομικές γραμμές σε λειτουργία ή αχρηστευμένες για να αναπτυχθεί ένας "τοπικός" προαστειακός... Αντιλαμβάνεται κανείς πόσο υλοποιήσιμο είναι το έργο αφού υπάρχει η βασική υποδομή: οι γραμμές... Βεβαίως, αντιλαμβάνεστε γιατί δύσκολα θα πραγματοποιηθεί, αφού την χώρα εξουσιάζουν μεταπράτες φιλελεύθεροι, που ανάγουν ως υπέρτατο αγαθό το ίδιον όφελος και το κοινωνικό καλό ως χαλάκι για τα παλιότερα των υποδημάτων τους... Την ίδια ώρα που ο προαστιακός της Πάτρας, παρά τα πολλά λειτουργικά κουσούρια και ανεπάρκειες (πυκνότητα δρομολογίων, ποιότητα σταθμών και στάσεων, μήκος διαδρομής, ευπρέπεια του έργου κ.λ.π.) που κουβαλάει τα πάει περίφημα. Ο ραγδαίος και απαράδεκτος καθημερινός υποβιβασμός του Προαστειακού της Αθήνας επιβεβιώνει του λόγου το ασφαλές και συνεχίζει το θεάρεστο και "εθνικό" έργο ιδιαίτερα των μετεμφυλιακών κυβερνήσεων, που σαμπόταραν με χίλιους τρόπους τα μέσα σταθερής τροχιάς στη χώρα, για να προωθήσουν τα "δικά μας παιδιά" στα ΚΤΕΛ... 
Είμαστε η χειρότερη χώρα στην Ευρώπη από άποψη σιδηροδρομικών συγκοινωνιών δηλώνουν ανερυθρίαστα πρωθυπουργός και αρμόδιοι Υπουργοί, την ώρα, που κάνουν ό,τι μπορούν για να σταματήσουν κάθε προοπτική αναβάθμισης του καθοριστικού αυτού κλάδου συγκοινωνιών... Και βέβαια, αυτή η θεσμοθετημένη υποβάθμιση, ένα happy end μπορεί να έχει... Την παραχώρησή τους στους ιδιώτες για να την "εκσυγχρονίσουν" με τις ...ευλογίες των αγανακτισμένων...

Σχόλια