ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ

Κυριακή, 6 Απριλίου 2014

ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ???

"Ρωτάει" ο φίλτατος της ΦΑΙΑΚΙΑΣ, Δήμος Μακατσώρης στο σημείωμα, που ακολουθεί σχετικά με την τοποθέτηση των παρατάξεων για τις περιφερειακές εκλογές της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων... Θέτει λοιπόν συγκεκριμένα ερωτήματα-ζητήματα θεμελιώδη για την ύπαρξη και εξέλιξη της Περιφέρειας... Σας το παρουσιάζουμε


ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ
Οκτώ  συνδυασμοί με 450 υποψηφίους διεκδικούν  τις έδρες του  περιφερειακού συμβουλίου. Κανείς από αυτούς   δεν προέκυψε από παρθενογέννηση και όλοι οφείλουν να δώσουν πειστικές απαντήσεις  για την απραξία της περιφέρειας  που την κατατάσσει  στην προτελευταία θέση μεταξύ των δεκατριών περιφερειών  της χώρας στην απορροφητικότητα του ΕΣΠΑ και στην τελευταία στην απορροφητικότητα  ειδικών Ευραπαϊκών προγραμμάτων .
  • Είναι η έλλειψη   προσωπικού η κύρια αιτία  ή μήπως  η  έλλειψη πολιτικής βούλησης και διορατικότητας για την ένταξη σε Ευρωπαϊκά  προγράμματα.;
  • Σε τι οφείλεται η καθυστέρηση  στον καθορισμό χρήσεων γης ;
  • Σε τι οφείλεται η μη προώθηση  των πολεοδομικών μελετών ;
  • Σε τι οφείλεται ο μη καθορισμός  ζωνών  εστίασης και αναψυχής ,ειδικών  χρήσεων (οχλούσες ,υγρών και  αερίων καυσίμων ,μεταφορικής υποδομής ,χονδρεμπορίου ,χώρων υγειονομικής ταφής υπολειμμάτων ,χοιροστασίων,βουστασίων,βιοτεχνικά πάρκα και βιομηχανικές ζώνες) ;
  • Σε τι οφείλεται η  καθυστέρηση  της επέκτασης οικισμών .Εξακολουθεί να υπάρχει η φιλοσοφία  της γραμμικής ανάπτυξης  αυτών ή αντικαταστάθηκε  από την περιμετρική  που εφαρμόζεται στις πολιτισμένες χώρες ;
  • Γιατί δεν ανοίχθηκε ο φάκελος  επέκτασης οικισμών που έγιναν επί νομαρχίας και νομαρχιακής  αυτοδιοίκησης στην βάση  συναλλαγών μεταξύ ιδιωτών και δημοσίων λειτουργών  και έτσι έχουμε φαινόμενα γραμμικής ανάπτυξης  1500 μέτρων επί ενός οδικού άξονα ;
  • Γιατί δεν προχώρησε η βελτίωση  και διαπλάτυνση του κύριου οδικού δικτύου των Ιονίων Νήσων (π.χ οδικός άξονας Βορρά- Νότου  στην Κέρκυρα ,Φισκάρδου –Αργοστολίου και Φισκάρδου –Ληξουρίου  και Αργοστολίου – Πόρου στην Κεφαλονιά ,Λευκάδας –Αγίου Νικήτα –Αγίου  Πέτρου – Βασιλικής  στην Λευκάδα και στην  Ζάκυνθο της οδού Βολιμες – Ζακύνθου – Άγιος  Λέων ;
  • Πως  σκέφτονται να αντιμετωπίσουν το υδρευτικό τους .Θα μείνουν στην πολιτική των φραγμάτων που δεν χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση  ή θα οδηγηθούν στην μεταφορά νερού από την ηπειρωτική Ελλάδα .Αλήθεια  θα αποδοθούν ευθύνες  στα μέλη  του περιφερειακού συμβουλίου που αποφάσισαν την καταβολή των απαλλοτριώσεων όταν το έργο είχε απενταχθεί από τις χρηματοδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ;   Ας θυμίσω  στον κ. Εισαγγελέα Εφετών Κέρκυρας πως το 2010 κατεβλήθησαν οι απαλλοτριώσεις  της παράκαμψης Μπενιτσών και μετά άλλαξε  και η μελέτη και  η παράκαμψη  αντικαταστάθηκε από  κοιλαδογέφυρα αλλά και το όλο  έργο δεν έγινε.
  • Πως σκέφτονται  να διαχειρισθούν τα απορρίμματα .Θα υπάρξει φυγοκεντρική διαλογή  για ανακύκλωση  ,συμπίεση και μετά  ταφή των υπολειμμάτων ή θα παραμείνουμε στο υπάρχον μοντέλο .Μήπως θα ήταν  πιο ολοκληρωμένη η διαχείριση αν τα υπολείμματα λιπασματοποιούνταν ;
  • Αλήθεια  υπάρχει έστω και από κάποιον  από τους συνδυασμού  πρόταση  για μια ισόρροπη ανάπτυξη όλων των τομέων της οικονομίας  ή θα μείνουμε  κολλημένοι  στην  μονοκαλλιέργεια  του τουρισμού  και τον οποίο αγωνιζόμαστε καθημερινά να τον υποβαθμίσουμε λόγω έλλειψης υποδομών και λόγω κακής παροχής υπηρεσιών;
  • Αλήθεια  θα μας  πουν τις θέσεις  τους για την ανάπτυξη των ήπιων μορφών ενέργειας και της  δημιουργίας πάρκων για αυτές ;
  • Πολλοί από τους υποψήφιους  βάζουν ως αναγκαία προτεραιότητα την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Ιόνιων  Νησιών .Αναρωτιέμαι  πως μπορεί να σταθεί  ακτοπλοϊκή  γραμμή  όταν μεταξύ των Ιόνιων Νησιών δεν  υπάρχουν  οικονομικές συναλλαγές. Ακόμη και μια αεροπορική  σύνδεση  χωρίς ενδιάμεσο σταθμό στα Γιάννενα.
  • Αλήθεια  πιστεύουν πως πλην των ιστορικών λόγων, υπάρχει άλλος λόγος για την διατήρηση  της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων ;  
Δημοσίευση σχολίου