Φαήλο, γερά, με τσαμπουκά...

Η ΦΑΙΑΚΙΑ πανηγυρίζει με το άκουσμα της είδησης, ότι ο κ. Φαήλος Κρανιδιώτης θα είναι υποψήφιος της ΝΔ για τις Ευρωεκλογές... "Δεν τους πέρασε" φέρεται να δήλωσε ο κ. Φ. Κρανιδιώτης και το συνυπογράφουμε... Οχι, νομίζουν τα κάθε είδους τσογλάνια, ότι θα ανακόψουν την πορεία της κυβέρνησης αλλά και του Εθνους γενικότερα προς το νέο ήθος και τα νέα πεπρωμένα της φυλής... 
Και αν δεν σας βοηθάει η μνήμη, σας θυμίζω, ότι ο κ. Φ. Κρανιδιώτης μετά την δολοφονία Φύσσα και τις διώξεις εναντίον των Χρυσαυγιτών είχε δηλώσει: «Εγώ δεν βρίζω πατριώτες, δεν βρίζω εθνικιστές, Φυλάω τις "σφαίρες" μου για τον αληθινό αντίπαλο».  «Το σκυλολόι του ΣΥΡΙΖΑ, των αντεξουσιαστών και τ’… μου τα δυο, μου επιτίθενται με μίσος γιατί δεν βρίζω, γιατί απευθύνομαι στην βάση της ΧΑ, γιατί δηλώνω και είμαι Εθνικιστής, γιατί δεν νοιώθω ΚΑΝΕΝΑ δέος για όλους αυτούς τους μ…». Ο κ. Φ. Κρανιδιώτης, ως γνωστόν, ανήκει στο στενό, στο πολύ στενό περιβάλλον του κ. πρωθυπουργού...
Συγκλονιστική η δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου σχερτικά με το θέμα της υποψηφιότητας του κ. Φ. Κρανιδιώτη: Κάθε κόμμα αποφασίζει μόνο του για τους υποψηφίους του». Αυτές οι δηλώσεις είναι που πάνε την χώρα 50 χρόνια μπροστά...
Εξίσου συγκλονιστική και η στάση του συγκυβερνώντος Πανελληνίου ΣΟΚ, που ο αρχηγός ερωτηθείς άν έθεσε θέμα Κρανιδιώτη απέφυγε να απαντήσει...

Σχόλια