Ο έπαινος της μωρίας...

Πολλοί έχουν "επαινέσει" την βλακεία... Και καλά κάνουν. H βλακεία απαιτεί σεβασμό, γιατί, ως γνωστόν, είναι ανίκητη... Αυτή την μωρία, ιδιαίτερα την κοινωνική της έκφραση, επαινεί και η φιλτάτη της ΦΑΙΑΚΙΑΣ Νέλλυ Δεμέστιχα στο κείμενο που παραθέτουμε... Για να ξεκουραστούμε χωρίς να ξεχαστούμε...


ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΚΟΥΤΕΝΤΕΔΩΝ
 Αξιζει να διαπιστώσει ο αναγνώστης τη διαχρονικότητα της ανθρώπινης ανοησίας απο ένα βιβλίο του 1585 του Χουάν Πέρεζ ντε Μόγια με τίτλο Philosofia de la gentilidad στο κεφάλαιο ΧLII με θέμα " Η καταγωγη των Αποβλακωμένων".  Παραθέτω εδώ το μεταφρασμένο κείμενο λακωνικά σχολιασμένο στό τέλος. 
.............Λέγεται ότι ο Χαμένος Χρόνος παντρεύτηκε την Αγνοια. Απέκτησαν ενα γυιό με τ'όνομα Νόμιζα 'ΟτιΑυτός ο γυιός παντρεύτηκε τη Νεότητα. Απέκτησαν τα εξής παιδιά: Δεν Ηξερα, Δεν Σκέφτηκα, Δεν Πρόσεξα και ο Ποιός να το ΦανταζότανΟ Ποιός να το Φανταζόταν παντρεύτηκε την Αμέλεια. Τα παιδιά ονομάστηκαν: 'Ολα Καλά, Αστο γι' Αύριο, Δεν Υπάρχει Βία και η Θα Βρεθεί η Ευκαιρία.
     Ο Δεν υπάρχει Βία  παντρεύτηκε με την ευγενή κυρία Δεν Σκέφτηκα.Τα παιδιά τους ονομάστηκαν: Ούτε Κάν μου Πέρασε απ'το Μυαλό, Ξέρω Τι Λέω Εγώ, Δεν Τους Αφήνω Να Με Κοροιδέψουν, Μην Νοιάζεσαι και Αστο  Σε Μένα
    Ο Ξέρω Τι Λέω Εγώ παντρεύτηκε την Ματαιοδοξία και τα παιδιά τους ονομάστηκαν:
    Σ'Αρέσει δε Σ΄Αρέσει θα περάσει Το Δικό Μου, Απαιτώ Σεβασμό και Δεν Εχεις Ανάγκη.
 Η Δεν Εχεις Ανάγκη έσμιξε με τον Απαιτώ Σεβασμό.Τα τέκνα τους ονομάστηκαν: Χαλάρωσε και Αναποδιά. Η τελευταία παντρεύτηκε τον Μηδέν Μυαλό και τα παιδιά τους ήταν oι:Ωραίο  Αυτό, Τι Τον Νοιάζει Εκείνον, Ετσι Μου Φαίνεται, Δεν Είναι Δυνατόν, Μη λες Αλλα, Θα Γίνει Το Δικό Μου, Ο Χρόνος Θα Δείξει,  Περίμενε και Θα Δείς,  Τα Σχόλια Είναι Περιττά, Με Τίποτα, Οτι και να Πουν, Οποιο Και Να Είναι Το Τίμημα, Τι Με Νοιάζει Εμενα, Δεν Θα Πεινάσουμε , και η Δεν Ηρθε Και Η Συντέλεια Του Κόσμου.
    Ο Απαιτώ Σεβασμό έμεινε Χήρος και παντρεύτηκε ξανά, αυτή τη φορά τη Βλακεία. Οταν σπαταλήθηκε όλη τους η κληρονομιά είπε ο ένας στόν άλλο:"... Μη στεναχωριέσαι θα πάρουμε δάνειο και θα περάσουμε ζωή και κότα μιά χρονιά. Για του χρόνου έχει ο Θεός". Ακολουθώντας τη συμβουλή της Δεν Εχεις Ανάγκη αυτό έκαναν. 'Οταν εξανεμίστηκε το δάνειο  και δεν είχαν λεφτά να πληρώσουν τόκους και νοίκια η Αυταπάτη τους πήγε Φυλακή. Εκεί τους επισκέφθηκε ο Θεός Σχωρέσ'τον. Η Φτώχεια τους πήγε στο Νοσοκομείο  όπου οι δυνάμεις του Απαιτώ Σεβασμό και της Δεν Πρόσεξα εξαντλήθηκαν. Τους έθαψαν μαζί με τη προγιαγιά τους  τη Βλακεία. Αφήσαν πίσω τους πολλά παιδιά κι εγγόνια, διάσπαρτα σε όλο το κόσμο.....
 Πολλοί απ' αυτούς  βολεύτηκαν σε τούτη τη γωνιά της Βαλκανικής και προσμίχτηκαν με τα Πελασγικά και Δωρικά Φύλα και ειδικά τις τελευταίες δεκαετίες παρήγαγαν επίγονους άφθονους όπως:
Ο κοιτάω μόνο τη Πάρτη μου, Η Ξέρεις Ποιά Είμαι Εγώ,  Ο Ολοι τα ίδια Σκατά Είναι, Ο κοίτα να Βολευτούμε, Η Κοίτα να Τυλίξεις κάποιο Καλοστεκούμενο, ο Ολα Στ'Αρχ...........κι άλλοι|ες αναρίθμητοι.

Σχόλια