Βασικά, δεν μπορώ να καταλάβω ...

Τι έγινε ρε παιδιά;;; Ομοβροντία σήμερα στα καλά του καθουμένου...
Εγώ, βασικά, ήμουν και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την κυβέρνησή μας και γενικά από όλες τις μέχρι τώρα κυβερνήσεις και ιδιαίτερα της τελευταίας 4ετίας... Και από αυτή του Γιώργου, που τόσο προσπάθησε να μας φέρει στον ίσιο δρόμο... Και ας του λένε τώρα τα διάφορα... Ο Γιώργος πρώτος άνοιξε το δρόμο για τον εκσυγχρονισμό, την εξυγίανση και την ανάπτυξη. Βοήθησαν μετά και οι ενδιάμεσοι αλλά την δουλειά με την ίδια επιτυχία συνέχισαν ο Αντώνης, ο Βαγγέλης και ο Φώτης.... Κρίμα, που έφυγε ο τελευταίος... Αν τον είχαμε ακόμη στα πράματα, τα πράματα θα ήταν σίγουρα ακόμη καλύτερα... Τέλος πάντων...
Εγώ, βασικά, ήμουν και είμαι ευχαριστημένος, γιατί έβλεπα την ανάπτυξη να έρχεται και το μνημόνιο να φεύγει... Δεν ήταν μόνο τα μέτρα που πήραν οι πολυχρονεμένοι μας... Ηταν και η εθνικά υπερήφανη διαπραγμάτευση, που έκαναν όποτε χρειάστηκε και καταφέραμε να βρισκόμαστε σε αυτό το αξιοζήλευτο σημείο... 
Και τώρα;;; Εκεί, που το είχα βαθειά πιστέψει ότι φεύγουμε από το μνημόνιο, τί γίνεται;;; Βεβαια άκουσα τον κ. αντιπρόεδρο, τον κ. Ευάγγελο, που τα είπε ωραία... Τι ταλέντο κι αυτός να τα λέει έτσι ωραία... Είπε, λοιπόν, πως θα μπορούμε να δανειζόμαστε και απο τις αγορές -αν θέλουμε-, θα μπρούμε να παίρνουμε και από τους επίσημους δανειστές μας με τους γνωστούς όρους... Αυτά άκουσα και συνήλθα... Διότι, άν κατάλαβα καλά τόχουμε δίπορτο... Και ΔΝΤ-ΕΕ και αγορές... Καλύτερα από τους άλλους... Ας είναι καλά ο κ. Βαγγέλης, που τα λέει έτσι ωραία... 
Εγώ, βασικά, είναι αλήθεια ότι πανικοβλήθηκα με αυτά που διάβαζα για περικοπές συντάξεων, νέους φόρους κ.λ.π. Για ακαμψία του Σόϊμπλε και τέτοια.
Γιατί, εγώ βασικά δεν θέλω να είμαι θύμα της προπαγάνδας των αριστερών, που λένε, ότι δεν πάμε καλά... Μία χαρά τα πάμε... καλά και περίκαλα... Οπως τα λέει ο κ. Βαγγέλης...
Αλλά και πάλι, ρε παιδί μου γιατί να παραμείνουμε στο ίδιο πρόγραμμα (μαγκιά, ο κ. Βαγγέλης το μνημόνιο το λέει πρόγραμμα);;;
Βασικά, δεν μπορώ να καταλάβω... 

Σχόλια