ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ

Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2016

Τον στηρίζουμε αναφανδόν...

.. τον αξιότιμο Ιταλό πολιτικό Αntonio Tajani ως υποψήφιο πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος... Τέτοιες υποψηφιότητες αναδεικνύουν συμβολικά αλλά και ουσιαστικά το πραγματικό ... φιλελεύθερο, φιλολαϊκό, δημοκρατικό, προοδευτικό,  εκσυγχρονιστικό και υπεράνω χρημάτων, συμφερόντων και τάξεων πρόσωπο της ΕΕ !!! 
Αν ενδιαφέρεστε να ερμηνεύετε τον φανατισμό μας υπερ του Antonio, σας παραθέτουμε το ρεπορτάζ του  Μπάμπη Μιχάλη στην "Εφημερίδα των Συντακτών".

Πρόταση-πρόκληση από το Λαϊκό Κόμμα

Αntonio Tajani
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνώριζε για τις συσκευές παραποίησης των ελέγχων ρύπων που είχαν εγκαταστήσει η Volkswagen και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στα οχήματά τους προκειμένου να δείχνουν «καθαρά», αλλά δεν έκανε τίποτα, διαπιστώνει έρευνα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. 
Σύμφωνα με το σχέδιο της έκθεσης -το οποίο συνέταξε αρμόδια επιτροπή του Ευρωκοινοβουλίου που ερευνά το θέμα-, η Κομισιόν αγνόησε επιδεικτικά τις υποδείξεις που είχε κάνει το δικό της επιστημονικό σώμα Κοινό Κέντρο Ερευνών (JRC) .
Με έκθεσή του από το 2013 το JRC είχε προειδοποιήσει ότι οι «συσκευές αναστολής» ή αλλιώς το παράνομο λογισμικό που είχε εγκαταστήσει η VW και άλλοι κατασκευαστές στα οχήματά τους «μπορούσαν να ενεργοποιήσουν, να τροποποιήσουν, να καθυστερήσουν ή να απενεργοποιήσουν συστήματα ελέγχου ρύπων» (βλ. σχετικά «Εφ.Συν.» 27/9/2015, «Αγγίζει την Ε.Ε. το σκάνδαλο VW»). Το JRC τόνιζε επίσης στην έκθεσή του ότι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα πρέπει να ελέγχονται στον δρόμο και όχι στατικά στα εργαστήρια προκειμένου να ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος παραποίησης των αποτελεσμάτων.
Οι έλεγχοι εκπομπής ρύπων που έκανε επαλήθευαν τα συμπεράσματά του, δείχνοντας ότι οι εκπομπές διοξειδίου του αζώτου στα «πειραγμένα» αυτοκίνητα της VW ξεπερνούσαν κατά πολύ τα επιτρεπόμενα για τους ευρωπαϊκούς δρόμους όρια.
Οι Βρυξέλλες όφειλαν να προειδοποιήσουν τις κυβερνήσεις των χωρών-μελών για τα όσα διαπίστωναν οι επιστήμονές της και να απαιτήσουν μέτρα από αυτές και τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Ομως έκαναν την πάπια.
«Το σκάνδαλο Dieselgate δεν θα είχε συμβεί αν οι εθνικές κυβερνήσεις και η Κομισιόν είχαν ενεργοποιηθεί βάσει των νομικών και διοικητικών τους ευθυνών» τόνισε χαρακτηριστικά ο Ολλανδός ευρωβουλευτής και εκ των συντακτών της έκθεσης του Ευρωκοινοβουλίου, Gerben-Jan Gerbrandy, στον χθεσινό Guardian.
«Η έρευνά μας δείχνει ότι αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στη λήψη αποφάσεων, αδιαφορία και κακοδιαχείριση συνέβαλαν στο να γίνει αυτή η απάτη δυνατή» συμπλήρωσε.
Τις βασικές ευθύνες φέρει αναμφίβολα ο τότε επίτροπος Βιομηχανίας της Ε.Ε. (2009-2014) Αntonio Tajani, ο οποίος έκανε γαργάρα τις προειδοποιήσεις του JRC, προφανώς προς χάριν των συμφερόντων των αυτοκινητοβιομηχάνων.
Το περίεργο όμως είναι ότι τον συντηρητικό Ιταλό πολιτικό (πρώην εκπρόσωπο του Σίλβιο Μπερλουσκόνι), αντί να τον καρατομήσει, τον επιβραβεύει σήμερα το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα (ΕΡΡ) προτείνοντάς τον ως τον επόμενο πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στη θέση του αποχωρούντος Μάρτιν Σουλτς.
Την επιλογή αυτή των συντηρητικών κομμάτων της Ε.Ε. σχολίασε χθες ο ευρωβουλευτής των Πρασίνων, Bas Eickhout, υπογραμμίζοντας ότι «θα ήταν πολύ παράξενο αν το Κοινοβούλιο καταλήξει ότι υπήρξε κακοδιαχείριση και στη συνέχεια επιτρέψει σε έναν από τους επιτρόπους που είναι υπεύθυνος γι' αυτήν να γίνει πρόεδρός του».
«Αν οι τροποποιήσεις που προτείνουμε γίνουν δεκτές, τότε η υποψηφιότητα του Tajani δεν μπορεί να γίνει δεκτή» τόνισε. Θα πρόκειται για την απόλυτη ξεφτίλα, να συμπληρώσουμε εμείς.
Δημοσίευση σχολίου