Για τον Φιντέλ...

...Εγραψε λίγες γραμμές ο φίλτατος Στέφανος Πάντος, που τις παραθέτουμε με την έντονη επιθυμία να τις συνυπογράψουμε...

Ναι! Υπάρχουν και τέτοιοι ηγέτες!
Αποτέλεσμα εικόνας για σκίτσο του Φιντέλ"Το όνομά του κι η μορφή του να μην χρησιμοποιηθούν ποτέ στις ονομασίες θεσμών, τοποθεσιών, πάρκων, λεωφόρων, δρόμων ή άλλων δημόσιων τόπων, και να μην ανεγερθούν ποτέ γι' αυτόν μνημεία, ανδριάντες, αγάλματα"
Απαίτησε από την "διαθήκη"  ο Φιντέλ...
Και επειδή πολλοί έσπευσαν να πουν ότι έιναι λάθος του Φιντέλ που ζήτησε το παραπάνω, πιστεύω ότι τα αγάλματα και οι ονομασίες δρόμων είναι για να ξεπλένονται αυτοί που τα χρησιμοποιούν μετά θάνατον... 
Εγώ θα έχω τον Τσέ και τον Φιντέλ στο μυαλό μου και στην καρδιά μου και θα μιλάω στα παιδιά μου στους φίλους μου και σε όλο τον κόσμο για τους αγώνες τους και τις ιδέες τους. Το ίδιο κάνω π.χ.και για την εποποιία του Αλβανικού μετώπου το 1940 και για την Εθνική μας αντίσταση. 
Δεν μου χρειάζεται η μετονομασία της οδού Πατησίων σε 28 Οκτωβρίου 1940. Ούτε το μαυσωλείο του Λένιν και του Τσε που μου θυμίζουν τον Άγιο Γεράσιμο η τον Άγιο Γιάννη τον Ρώσο...Σκύλευση νεκρών λέγεται για μένα αυτό. Ακόμη  να σου πω ότι και οι ευσεβείς πραγματικοί χριστιανοί (λαός και ιερείς) θα έπρεπε να είχαν βάλει ένα τέλος σε ειδωλολατρικά και μεταφυσικά έθιμα και χρησιμοποιήσεις νεκρών...

Σχόλια