ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ

Δευτέρα, 19 Απριλίου 2010

εμείς δεν είμαστε ...κουτόφραγκοι...

Το νέφος τη ηφαιστειακής τέφρας της Ισλανδίας και τα συνεπαγόμενα προβλήματα των αεροπορικών συγκοινωνιών ανέδειξαν ξανά το ζήτημα των Ελληνικών Σιδηροδρόμων... Γιατί, ενώ στην Ευρώπη το τραίνο απετέλεσε μία εξαιρετικά αξιόπιστη εναλλακτική λύση για τις ενδοευρωπαϊκές επικοινωνίες η ...υπηρήφανος Ελλάς αποκλείστηκε πρακτικά από την υπόλοιπη Ηπειρο. Και όταν, αρκετοί απελπισμένοι επισκέπτες της χώρας, αναζητούντες οδό επιστροφής, παρέμειναν απελπισμένοι όταν πληροφορήθηκαν για την ... ποιότητα των Ελληνικών Σιδηροδρόμων. Ετσι, ορισμένοι σκέφτηκαν το ακτοπλοϊκό ταξείδι μέχρι την γειτονική Ιταλία (Μπρίντεζι, Μπάρι, Ανκόνα, Βενετία, Τεργέστη) και την από εκεί χρησιμοποίηση του τραίνου για την επιστροφή στις χώρες προέλευσής τους στην Βόρεια και Βορειοδυτική Ευρώπη. Από εκεί δηλαδή, που το τραίνο βρίσκεται στον 21ο αιώνα και όχι από την χώρα μας, που με δυσκολία παρακολουθεί τον 20ο. Μην απαγοητευόμαστε όμως!!! Μπορεί αυτοί, οι χαζοί να έχουν τραίνα και συνεχώς να επενδύουν στην επέκταση και τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών τους δικτύων, εμείς όμως - μας διαβεβαίωσε αρμόδιος υφυπουργός- έχουμε πολύ περισσότερα αεροδρόμια από την Ιταλία και την Γαλλία... Ας λένε οι ειδικοί αλλά και οι ίδιοι οι πολίτες του πλανήτη, ότι το τραίνο είναι το ταχύτερο, ανετότερο και οικολογικότερο μέσο συγκοινωνιών. Κι' ας μπορούσε ο σιδηρόδρομος να βραχύνει σημαντικά την σύνδεσή μας με την υπόλοιπη Ευρώπη, διευκολύνοντας αφάνταστα τις συγκοινωνίες και στο εσωτερικό της χώρας. Εμείς δεν ...τσιμπάμε... Φορτώνοντας τον ΟΣΕ με τις χειρότερες αμαρτίες της μικροπολιτικής τους πολιτικής (ρουσφέτια, διαφθορά κ.λ.π.) οι επί πολλές 10ετίες κυβερνώντες έφεραν τον οργανισμό στο μη περαιτέρω. Και, κατά την λογική του "πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι" σήμερα ετοιμάζεται να βάλει την ταφόπλακα μετά δόξης και τιμής στο συγκοινωνιακό μέσο, που θα μπορούσε να αλλάξει την ανθρωπογεωγραφία της Ελλάδας...
Δημοσίευση σχολίου