Εκεί, που τελειώνει η ντροπή αρχίζει το δούλεμα...

Πριν από περίπου 6 χρόνια ολοκληρώθηκε η δήθεν επισκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου-Τρίπολης- Καλαμάτας, που κράτησε μερικά χρόνια και κόστισε μερικές δεκάδες εκατομμύρια του... κορόϊδου... Στην ανακαινισμένη γραμμή πραγματοποιήθηκε μόλις 1 (ένα!!!) δοκιμαστικό ταξείδι -Κόρινθος-Τρίπολη- κατά τη διάρκεια, του οποίου, το τραίνο εκτροχιάστηκε εξαιτίας -έτσι ειπώθηκε επίσημα- τεχνικού προβλήματος της γραμμής... Εξαιτίας του δυστυχήματος σκοτώθηκε υπάλληλος του ΟΣΕ ενώ η γραμμή έκλεισε οριστικά... Περιττό να σας πούμε ότι για το ασύστολο και αναποτελεσματικό αυτό φαγοπότι στον ΟΣΕ ουδείς ο ένοχος... Είναι μάλιστα πιθανόν οι δράστες αυτής της συντήρησης να ανήκουν στο εκσυγχρονιστικό δυναμικό του οργανισμού... τώρα, που η τρικομματική και η διομυσικομματική κυβέρνηση επιδεικνύουν απίστευτη συνέπεια στην τραινοκτόνα πολιτική των μετεμφυλιακών κυβερνήσεων του "χτίστε αυθαιρέτως" και μετακινείστε με ΚΤΕΛ και Φέρυ-μπώτ. Το αποτέλεσμα θριαμβευτικό: Είμαστε η χώρα με το χειρότερο σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ευρώπη, κατά τι μικρότερο από εκείνο του Χαρίλαου Τρικούπη, πριν 130 χρόνια.Και μάλιστα σε μία εποχή, που ο σιδηρόδρομος έχει γνωρίσει τεράστια τεχνολογική πρόοδο και αποτελεί συστατικό στοιχείο της συγκοινωνιακής υποδομής αναπτυγμένων καπιταλιστικά χωρών... Ειρήσθω εν παρόδω, ότι η Ιαπωνία με τα ταχύτατα και εξαιρετικά προηγμένα τεχνικά τραίνα διαθέτει μετρική γραμμή σαν και αυτή, δηλαδή,  του δικτύου της Πελοποννήσου... Και ειρήσθω εν παρόδω επίσης ότι η απόσταση Αθήνας - Καλαμάτας είναι τέτοια ώστε να απαιτεί λιγότερο από 1.5 ώρα για ένα μέσης ταχύτητας και τεχνολογίας Ευρωπαϊκό τραίνο...  
Εκφραση του τραινοκτόνου πάθους είναι π.χ. η κατάργηση του προαστιακού δρομολογίου Καλαμάτα-Μεσήνη για το οποίο θα βρείτε αρκετά video στο διαδίκτυο, που καταδεικνύουν την βιωσιμότητα χάρις στον υψηλό αριθμό πελατών, όταν καταργήθηκε το 2009...
Τώρα,λοιπόν, που ο χρόνος θεωρείται αρκετός -με βάση την εξασθενημένη μας μνήμη-για να συνεχιστεί το δούλεμα, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Τατούλη (περιφερειάρχη και την προηγούμενη 4ετία της σιωπής) με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΓΑΙΟΣΕ κ. Σχίζα... Και δεν τελειώνουν βέβαια αυτά που θα γίνουν στο δίκτυο της Πελοποννήσου: αξιοποίηση της σιδηροδρομικής ακίνητης περιουσίας, «ώστε οι επενδύσεις που θα γίνουν να είναι ενταγμένες σε ένα βιώσιμο επιχειρηματικό σχέδιο, με κύρια κατεύθυνση το τουριστικό προϊόν».... Σχέδιο αξιοποίησης της σιδηροδρομικής ακίνητης περιουσίας στη βάση του σχεδίου επανεκκίνησης του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου και κάθε δυνατή συνδρομή  του ΟΣΕ στην εξειδίκευση του επιχειρησιακού σχεδιασμού του προγράμματος.
Ούτε μαθητές του Μπένυ να ήτανε!!! Βαρύγδουπα φληναφήματα για το τίποτε...

Σχόλια