Το αληθινό προσωπείο...

Απο την ειδησεογραφία (Nooz.gr): Ενας 35χρονος άνεργος πατέρας στη Ρόδο, παρέδωσε το παιδί του στην εφορία μετά την κατάσχεση και των τελευταίων 300 Ευρώ, που διέθετε ο μισθοδοτικός του λογαριασμός (υποτιθέμενος ακατάσχετος!!!). Ο 35χρονος είπε ότι είχε δηλώσει τον λογαριασμό ως ακατάσχετο, αλλά όπως υποστήριξε, «επειδή όμως είμαι άνεργος από τον περασμένο Φεβρουάριο, αυτόματα καταργήθηκε και το λεγόμενο ακατάσχετο».
Ο ίδιος δήλωσε στην "Ροδιακή": «Προσπαθώ με αξιοπρέπεια να μεγαλώσω μόνος ένα μικρό παιδάκι. Η μητέρα μου που μένει σε άλλη πόλη της Ελλάδας, μου έβαλε στο λογαριασμό μου το ποσό των 300 ευρώ για να περάσουμε το μήνα. Ο ένας και μοναδικός λογαριασμός μισθοδοσίας που είχα διαπιστώθηκε χθες, ότι να μεν ότι είναι διαθέσιμα τα ποσά αλλά δεν μπορώ να τα εισπράξω. Τους ρώτησα το λόγο και μου είπαν έχουν κατασχεθεί από την Εφορία». 
Γνωρίζουμε ότι ευαισθητοποιθημένοι φιλάνθρωποι θα μας χαρακτήριζαν λαϊκιστές αν τους λέγαμε: ιδού το αληθινό πρόσωπο του αγαπημένου σας συστήματος... Δεν θα τους το πούμε...Δεν χρειάστηκε... Το είπε με τον τρόπο του ο άνεργος της Ρόδου... Το λέει καθημερινά ο βόγγος των εκατομμυρίων ανέργων της πατρίδας μας και των δισεκατομμυρίων δυστυχούντων στον πλανήτη, που ο ανθρώπινος μόχθος τον έχει καταστήσει δυνητικά γη της επαγγελίας και ο καπιταλισμός τον μετατρέπει συνέχεια σε εστία δεινών, καταστροφών και αβάσταχτου πόνου... 

Σχόλια