Όλα τηρούνται ευλαβικά !!!


Θα αρχίσουμε να κάνουμε δημόσια την αυτοκριτική μας για τα όποια σχόλιά μας ως προς την τήρηση των μέτρων κατά του κορονοϊού… Πρέπει να το παραδεχτούμε ανοιχτά!!! Το περιστατικό με άτομο ΑΜΕΑ στις υπηρεσίες συγκοινωνιών στην Καβάλα μας αποστόμωσε κυριολεκτικά!!! Διαβάσαμε, λοιπόν στο διαδίκτυο, ότι κωφό μέλος του συλλόγου ΑΜΕΑ Καβάλας επισκέφθηκε την Υπηρεσία για να εκδώσει πινακίδες για το όχημά του… Ο υπάλληλος όμως ανένδοτος… ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ…Μάταια ο πολίτης εξηγούσε το πρόβλημά του… Ο υπάλληλος του εξήγησε… Πρέπει να κλείσετε ραντεβού τηλεφωνικά


Είδε και αποείδε και πήγε στα  γραφεία του συλλόγου ΑΜΕΑ της πόλης και ζήτησε βοήθεια… Ο σύλλογος ανέλαβε να βοηθήσει αλλά οι επί 1.5 ώρα προσπάθειες ήταν μάταιες… Ψηλά την σημαία της τήρησης των μέτρων κατά του κορονοϊού η υπηρεσία συγκοινωνιών… Είδαν και αποείδαν στον σύλλογο και σκέφτηκαν να δοκιμάσουν την «πεπατημένη» στο Γιουνανιστάν …τεχνική της τεθλασμένης… Πήραν λοιπόν στην γραμματεία της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και ζήτησαν μεσολάβηση… Και ώ του Θαύματος!!! Κατάφεραν να μιλήσουν με τον προϊστάμενο της υπηρεσίας Συγκοινωνιών της Καβάλας, ο οποίος πλήρως συμμορφωμένος προς τα υποδείξεις, υπέδειξε και αυτός ως μόνη λύση το τηλεφωνικό ραντεβού… Ανέλαβε, λοιπόν, κάποιος με λιγότερα προβλήματα ακοής από τον ενδιαφερόμενο να κλείσει το ραντεβού αλλά, …εις μάτην… Το τηλέφωνο δεν απαντούσε στις συνεχείς κλήσεις. Η γραμμή βούιζε ολόκληρο το πρωινό…
Το περιστατικό δεν σας το εκθέτουμε για να αναφερθούμε στην ταλαιπωρία ενός συμπολίτη… Σιγά !!! Ποιος χέ@@@@@ !!! Εμείς απλά, έχουμε κατενθουσιαστεί από την σταθερή προσήλωση της υπηρεσίας συγκοινωνιών της Καβάλας για την τήρηση των μέτρων κατά της πανδημίας… Αυτό είναι το ξεκάθαρο μήνυμα, που βγαίνει από το περιστατικό… Οι κρατικές υπηρεσίες κρατάνε ψηλά τη σημαία του αγώνα κατά του «κορώνα»… Μας έπεσαν τ’ αυτιά (μαλλιά δεν έχουμε…) !!! Μας κόπηκε ο τσαμπουκάς!!!
Είμαστε υποχρεωμένοι να παραδεχτούμε την ήττα μας και όχι μόνο… Επειδή, γενικά, αναγνωρίζουμε τα σφάλματά μας ερχόμαστε να κάνουμε ορισμένες … δημιουργικές προτάσεις, ώστε το περιστατικό να τύχει της μέγιστης δυνατής αξιοποίησης  ως φωτεινό παράδειγμα… Καταρχήν, αν όχι ο πολυχρονεμένος, τουλάχιστον ο αρμόδιος Βεζύρης για την Υγεία πρέπει να μεταβεί επί τόπου, να βραβεύσει την υπηρεσία και να παρασημοφορήσει τον προϊστάμενο αλλά και τον ανένδοτο υπάλληλο… Ακόμη, το περιστατικό μπορεί να αξιοποιηθεί ως ιδέα ενός νέου ενημερωτικού σποτ και να γυριστεί με σκηνοθέτη και ηθοποιούς… Θα έχουμε έτσι και νέες θέσεις απασχόλησης και φυσικά και κανένα … χαρτζηλικάκι για τα ευαγή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως π.χ. του κ. Φουρθιώτη… Μην χάνουμε τις ευκαιρίες…
Εχουμε ακόμα σκεφτεί και μία άλλη δημιουργική αξιοποίηση του περιστατικού με μία μικρή …τροποποίηση της υπόθεσης…  Ο υπάλληλος -λέει το αλλαγμένο σενάριο- θα υποδέχεται φιλικά τον αιτούντα και (φορώντας τη μάσκα του) θα τον εξυπηρετεί και ταυτόχρονα θα του υποδεικνύει, ότι σε άλλη παρόμοια περίπτωση θα μπορεί να εξυπηρετηθεί μέσω του Εθνικού Κέντρου Κωφών όπου λειτουργεί ειδική υπηρεσία, με βιντεοκλήση και χειλαναγνώστη και όπου υπάρχουν υπάλληλοι που κλείνουν τα απαιτούμενα ραντεβού με τις υπηρεσίες… Αυτά τουλάχιστον διαβεβαίωσε η κ. Δόμνα Μιχαηλίδου αρμόδια υφυπουργός εργασίας… Αν και είναι πασίγνωστα...
Με αυτό τον τρόπο θα έχουμε ένα ακόμη σποτάκι ...ενημέρωσης… Αυτή την φορά για την τεράστια πρόοδο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στα χρόνια της πολυχρονεμένης μας… Και πάλι νέες θέσεις απασχόλησης, νέα χαρτζηλικάκια κ.ο.κ.
Ορισμένοι κακεντρεχείς φίλοι της ΦΑΙΑΚΙΑΣ, κάνουν κριτική για την …δήθεν αναλγησία της αρμόδιας υπηρεσίας… Ανοησίες!!! Διαφωνούμε κάθετα!!! Είμαστε μάλιστα έτοιμοι να υπερασπιστούμε τα κεκτημένα και να βροντοφωνάξουμε ενάντια σε κάθε αμφισβήτησή τους… Εχουμε μάλιστα ετοιμάσει πλήθος εντύπων με σύνθημα: ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ… Αφήνουμε κενό μετά τα αποσιωπητικά για να συμπληρώνουμε …κατά πράξη και περίπτωση…
Όλα καλά!!! 

Σχόλια