Διαφάνεια, αξιοκρατία και ξερό ψωμί…


Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η χρηματοδότηση των ΜΜΕ για την κυβερνητική καμπάνια κατά του κορονοϊού έγινε με κριτήρια αξιοκρατικά, αντικειμενικά και -κυρίως- διαφανή. Θα σας δώσουμε παράδειγμα, που «κλέβουμε»: Ιστότοπος επιδοτηθείς για 14 καταχωρήσεις της καμπάνιας «Μένουμε Ασφαλείς» εμφανίζει ως μία από τις πιο πρόσφατες ειδήσεις του το γεγονός πως ο Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας Νικολά Σαρμοζί έγινε παππούς !!!
Πολύ το χαρήκαμε εδώ στην ΦΑΙΑΚΙΑ γιατί ο Νικολά υπήρξε και είναι μία από τις αδυναμίες μας…

Όμως κακεντρεχείς αναγνώστες της ΦΑΙΑΚΙΑΣ μας πληροφόρησαν, πως αυτό έχει συμβεί εδώ και 10 ολόκληρα χρόνια… Πρόκειται για είδηση του 2010… Καταρχήν κολλήσαμε αλλά μετά καταλάβαμε το πραγματικό κίνητρο του ιστότοπου… Πρόκειται για πρωτοποριακό πείραμα συστολής του χωροχρόνου… Πείραμα τουλάχιστον ισάξιας σπουδαιότητας με αυτά που γίνονται στο CERN
Μετά, λοιπόν τον άξιο εκπρόσωπο τύπου της κ. Τζούλιας Αλεξανδράτου κατά την διάρκεια των ...καλλιτεχνικών της δραστηριοτήτων (αναφερθήκαμε σε προηγούμενη ανάρτηση) άλλη μία περίπτωσις αξίων προβάλλει στο πάνθεον των υποστηρικτών της εκστρατείας κατά του κορονοϊού…
Δεν θα καταφέρουν, λοιπόν να μας παρασύρουν ορισμένοι (ελάχιστοι ευτυχώς…) κακεντρεχείς αναγνώστες μας… Είμαστε βαθιά πεπεισμένοι για την αφοσίωση της πολυχρονεμένης μας στις αρχές της αξιοκρατίας και της διαφάνειας και η παρούσα περίπτωσις (όπως και άλλες παρόμοιες) το αποδεικνύει περίτρανα…
Προτείνουμε μάλιστα, ο εν λόγω ιστότοπος να επιλέγεται σταθερά για χρηματοδότηση αφού συμβάλλει με την σύγχρονη ειδησεογραφία του στην έγκαιρη ενημέρωσή μας…
Οι ικανοί και άξιοι πρέπει να αμείβονται…
Και για επίλογο πάλι μουσική: Ο αείμνηστος Παύλος Σιδηρόπουλος ερμηνεύει το διαχρονικής επικαιρότητας ΤΟΥ ΜΠΟΥ ΖΑ του Γιάννη Μαρκόπουλου
Αντε και καλά κρασιά…  


Σχόλια