Αν ήταν πρωταπριλιάτικο θα ήταν νόστιμο…

🎺  «Αναβαθμίζονται» οι αστικές συγκοινωνίες…

Λοιπόν, τέρμα… Ο,τι ξέρατε μέχρι τώρα για τις άθλιες συνθήκες λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις, σύντομα θα αποτελεί θλιβερό παρελθόν…

Η παράταξη, που είναι διαχρονικά χρεωμένη με το … «θαύμα» των συγκοινωνιών στην Ελλάδα, σιδηροδρομικών και οδικών, αστικών και υπεραστικών έρχεται με στιβαρότητα και αποφασιστικότητα να κηρύξει τον ιερό αγώνα εναντίον  του … εαυτού της… Γιατί, έστω και αν είμαστε δογματικοί αναχρονιστές δεν μπορούμε να μην παραδεχτούμε, πως η παράταξη αυτή χρεώνεται από εποχής εθνάρχη με:



-Την κατάργηση του τραμ στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καλαμάτα κ.λ.π.

-Το κουτσούρεμα του Ελληνικού Σιδηροδρομικού Δικτύου σε επίπεδα κατά πολύ χαμηλότερα από εκείνα του μακαρίτη Χαρίλαου Τρικούπη, που είχε πολλά οράματα, όπως και την σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου όταν ΘΑ ελευθερωνόταν.

-Την κατάργηση του σιδηροδρόμου για το Λαύριο, που η αναβάθμισή του και η καθιέρωση ελαφρού επίγειου μετρό (πρόταση από το 1958) θα καθιστούσε το Λαύριο έτοιμο λειτουργικά δεύτερο λιμάνι της Αττικής…

- Την μονοπωλιακή σχέση των κατά τα άλλα «ιδιωτικών» ΚΤΕΛ, που από καταβολής του θεσμού μέχρι και σήμερα, μαζί με τους εφοπλιστάδες-φερυμποτατζήδες σε Αιγαίο και Ιόνιο, αποτελούν κράτος εν κράτει με απίστευτη υστέρηση στην ποιότητα των διεπικοινωνιών στα όρια της επικράτειας. Σε όποιον αμφιβάλλει παραπέμπουμε στην σύγχρονο σταθμό ΚΤΕΛ του Κηφισσού… Μπορούμε να μιλήσουμε και για άλλους σταθμούς αλλά ο Κηφισσός… τα λέει όλα.

Όλα αυτά τα σπουδαία είναι η πιστοποίηση του …θεάρεστου και θαυματουργού έργου της ευλογημένης δεξιάς του Κυρίου στον τομέα των δημόσιων συγκοινωνιών, που μας έχουν καταστήσει …πρώτους σε όλοι την Ευρώπη , αν …κοιτάξεις από το τέλος

Είναι κι άλλα πολλά αλλά αυτή την ώρα δεν είναι να γκρινιάζουμε, όταν πνέει ο άνεμος αναδημιουργίας για τις αστικές συγκοινωνίες… Καθόλου τυχαίο μάλιστα, που στο αρμόδιο υπουργείο κατοικοεδρεύει ένας απόγονος του εθνάρχη…

Δεν υπάρχει λογική αμφιβολία, πως τα λεωφορεία και το μετρό είναι ιδανικοί χώροι υπερμετάδοσης του κορονοϊού… Τα μέτρα της δήθεν αραίωσης των επιβατών στο 60% της χωρητικότητας του οχήματος αποδείχθηκαν, όπως ήταν φυσικό, χοντρό δούλεμα… Με την ποσότητα και την ποιότητα του στόλου αλλά και του αριθμού των διαθέσιμων οδηγών, που υπήρξαν από τα μεγαλύτερα θύματα των μνημονιακών περικοπών, τα δρομολόγια αραιώθηκαν από πολύ καιρό στο υποτριπλάσιο και ο αριθμός των επιβατών ανά όχημα …απογειώθηκε. Όλα αυτά γίνονται τραγικά επικίνδυνα την ώρα, που ο κορονοϊός απαιτεί υπερτριπλασιασμό δρομολογίων για να μπορούν να τηρηθούν στοιχειδώς ασφαλείς αποστάσεις…

Πραγματοποιήθηκε λοιπόν σύσκεψη υπό τον πολυχρονεμένο και τον εθνικό απόγονο στο αρμόδιο υπουργείο… Σήμερα, επτά μήνες από την έναρξη της πανδημίας, όταν οι τραγικές ελλείψεις των δημόσιων συγκοινωνιών βγάζουν μάτι και αποτελούν βασικό στοιχείο υποβιβασμού της ποιότητας ζωής των εργαζόμενων… Αυτών, που θυσιάζουν έτη πραγματικής ζωής, στις πολύωρες αναμονές, στο στρίμωγμα, την ταλαιπωρία, στην επιδείνωση της ψυχοσωματικής τους υγείας κ.λ.π.    

Και για να μην σας ζαλίζουμε με λεπτομέρειες, τα νέα … συγκλονιστικά και ριζοσπαστικά μέτρα συνοψίζονται σε:

-Παραγγελία νέων λεωφορείων και νέων συρμών του μετρό.

-Πρόσληψη οδηγών και υπόλοιπου τεχνικού υποστηρικτικού προσωπικού…

Στην ΦΑΙΑΚΙΑ, μόλις μάθαμε τα νέα τα υποδεχθήκαμε με ουρανομήκεις κραυγές του τύπου : Μπι -μπιπ, ουράααα…

Μία μόνον ερωτησούλα έχουμε… Τα λεωφορεία θα έλθουν και οι προσλήψεις θα γίνουν πριν ή μετά την ενίσχυση του ΕΣΥ με χιλιάδες Υγειονομικούς και την ριζική αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής του συστήματος Υγείας;;;

Ρωτάμε, για να ράψουμε και κανένα καλό κουστούμι  για τα εγκαίνια…

Σχόλια

Ο χρήστης Πολυχρόνης Ιωάννου είπε…
Υ.Γ. Εμείς εδώ στην Αχαΐα ξέρουμε καλά από τον γόνο του «εθνάρχη» τι σημαίνει βελτίωση των «συγκοινωνιών», τόσο με την άδηλη τύχη του τρένου προς το Ρίο, το παλιό Λιμάνι και τον Αγ. Ανδρέα - Νέο Λιμάνι, όσο και με το ουσιαστικό σταμάτημα του δρόμου Πατρών Πύργου. Γ.Λ.