Πώς να μην ζηλεύω;;;

😁Λίγες μέρες πριν ήταν που άνοιξαν τα Harrods στο Λονδίνο… Είδα και τις εικόνες στο διαδίκτυο και μου πέσανε τα μούτρα… Βλέπεις, ρε παιδί μου, αμέσως τη διαφορά ποιότητας… Ωριμότητα, κοινωνική συνείδηση, ατομική ευθύνη… Όλα στο έπακρον… Προσέξατε, φαντάζομαι, πως κανένας δεν φοράει μάσκα και ας είναι ο ένας πάνω στον άλλο… 



Ανώτερα πράματα !!! Όχι ψωροκώσταινα και βλαχιά !!! Ποιότης σε επίπεδο γηραιάς Αλβιώνας!!! Πού να τα φτάσουμε αυτά, Στέφανέ μου…

Τελικά δεν θ’ ανοίξουν τα Harrods στην Αθήνα;;; Δεν θα αξιωθώ και εγώ  λίγη …ποιότης;;; Τι νόημα έχει η ζωή μας δίχως Harrods !!!

Λοιπόν, βάζω στόχους από τώρα! Όταν με το καλό τελειώσει η πανδημία θα φτιάξουμε όλοι εμείς οι …ποιοτικοί μία επιτροπή αγώνα για να έλθουν τα Harrods και στην Ελλάδα… Το ονειρευόμουνα από παλιά αλλά μου τα χάλασε τα σχέδια ο κορονοϊός…  

Γιατί, μόλις τελειώσει η πανδημία, όλα θα γίνουν τόσο τέλεια, όπως πριν και ακόμη τελειότερα. Υγεία, Παιδεία, κοινωνική πρόνοια, υψηλοί δείκτες απασχόλησης, κοινωνικά και δημοκρατικά δικαιώματα, συνθήκες εργασίας… Όλα, όλα θα είναι ακόμη καλύτερα…

 Ετοιμοι, λοιπόν, για να διεκδικήσουμε την υλοποίηση των βαθύτερων επιθυμιών μας !!! Και στην Ελλάδα τα Harrods!!!

Να δικαιωθούν τα ιδανικά μας… Να λάβουν τα όνειρά μας εκδίκηση… Για την ποιότητα ρε, γαμώ το…

 

Σχόλια