Αφορμή η εισβολή… Αιτία η ηλιθιότητα!

Στο Μιλάνο, στο Πανεπιστήμιο Bicoca ο καθηγητής φιλολογίας και συγγραφέας Paolo Nori επέβαλλε λογοκρισία στον Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι… Με εισήγησή του αποφασίστηκε ματαίωση ενός σεμιναρίου του πανεπιστημίου για τον Ντοστογιέφσκι… Μπράβο του… Αν και …”συνάδελφος”  με τον Φιοντόρ, συγγραφέας και αυτός, δεν επηρεάστηκε και παρέμεινε αμερόληπτος… Η στάση του αδέκαστη αλλά και πρότυπη… Επειδή η Ρωσία εισέβαλε στην Ουκρανία, ο Paolo έριξε στα τάρταρα τον Φιοντόρ…

Η αλήθεια είναι, πως ο Φιοντόρ είναι κομματάκι δύσκολο να απολογηθεί, να υπερασπισθεί τον εαυτό του και ενδεχομένως τη χώρα του…

Αλλά, θα μου πεις, τι θάλεγε… Μπροστά στο κατηγορητήριο του Paolo θα έμενε βουβός με κατεβασμένο το κεφάλι…

Όπως βλέπετε, για πολλοστή φορά, επιβεβαιώνεται, ότι ο τυφλός φανατισμός μόνον με την ηλιθιότητα μπορεί να ανταμώσει και να συνυπάρξει αρμονικά… Γι’ αυτό και δεν κάνει διακρίσεις ανάλογες προς το μορφωτικό επίπεδο… Ισα-ίσα, που κάποιοι “παραμορφωμένοι” είναι επιρρεπέστεροι σε χοντροκοτσάνες, γιατί έχουν εύκολη την “αιτιολόγησή” τους… Το είδαμε αρκετά και σ’ αυτές τις μέρες… Η Νάτασα Μποφίλιου π.χ. την “άκουσε” από …διανοούμενους…

Ευτυχώς, που την τιμή της λογικής την έσωσε ένας γκράφιτι αρτίστας, ο Jorit Agoch με αυτό το τεράστιο Ντοστογιέφσκι αποτυπωμένο σε ένα τοίχο του Μιλάνου… Η τοιχογραφία, βασίζεται στο πορτρέτο του Ντοστογιέφσκι, που ζωγράφισε το 1872 ο Βασίλι Πετρόφ.

Τέτοιες πράξεις τείνουν να πάρουν χαρακτήρα αντίστασης στον άγριο, πρωτοφανή και υπερβαίνοντα κάθε λογική αντιρωσισμό, που μεθοδικά και συντονισμένα επιβάλλεται.

Βέβαια, ο ξέφρενος αυτός παραλογισμός έχει …την λογική του. Είναι ολοφάνερο, πως ο στόχος δεν είναι μόνον ο Πούτιν… Στοχοποιώντας τον …Ντοστογιέφσκι, τον Τσαϊκόφσκι, τον μαέστρο Γκεοργκίεφ, την διάσημη σοπράνο Νετρέμκο τους αθλητές και πάμπολλους Ρώσους καλλιτέχνες φτιάχνεις το κλίμα για μαζικό διαχωρισμό ανάμεσα σε λαούς … Τέτοιοι διαχωρισμοί, όποτε επιβλήθηκαν αργά ή γρήγορα χρησίμευσαν για να δικαιολογήσουν στους στρατεύσιμους συγκρούσεις, πολέμους ευρύτερων διαστάσεων…  Είναι μάλλον φανερό, ότι η δύση ετοιμάζει “σταυροφορία”. Τα μεγάλα αφεντικά έχουν ανάγκη να πείσουν τους λαούς τους για τους ιερούς σκοπούς αυτής της εκστρατείας…  

Εχουν, λοιπόν την αξία τους τέτοιες πράξεις σαν την μεγάλη τοιχογραφία του Jorit Agoch.  Οι πρωταγωνιστές τέτοιων δράσεων αξίζουν αναφοράς και σεβασμού…

 

 

Σχόλια