Και τα τούνελ σαν …τα μούτρα τους…

Δεν υπάρχει λόγος για περιττές καθυστερήσεις… Ο,τι έγινε έγινε!!!

Ετσι δεν λένε και οι υπερασπιστές της …προόδου και της ανάπτυξης;;; Δεν μπορούμε να κοιτάζουμε προς τα πίσω… Η ζωή προχωράει και άλλες τέτοιες επικίνδυνες ανοησίες…

Μέσα στον ορυμαγδό άχρηστων ή ασήμαντων πληροφοριών, που στοχεύουν στο θυμικό μας, κάτι νέο αποκαλύφθηκε αυτές τις μέρες…Εξαιρετικά σημαντικό!!!

Αθλιότερη από τις ελλείψεις στο ίδιο το δίκτυο είναι η ανεπάρκεια προστατευτικών συστημάτων για την διέλευση μέσα στα τούνελ…

Οι 15 από τις 18 σήραγγες είναι ακατάλληλες … Τουτέστιν: είναι ανεπαρκέστατες ως προς τα συστήματα αερισμού, φωτισμού και πυροπροστασίας… Δηλαδή μόλις το 83.3%... Αστείον ποσόν…

Αποδεικνύεται αληθινό πέρα ως πέρα, πως  αν το δυστύχημα συνέβαινε μέσα στο τούνελ θα ψάχναμε εις μάτην να βρούμε διασωθέντα…

Αυτό όμως φαίνεται πως δεν αναστέλλει το …φρόνημα της πολυχρονεμένης μας κυβέρνησης, που προφανώς θεωρεί ότι η δημοφιλία της είναι αντιστρόφως ανάλογη με τον χρόνο επανέναρξης των δρομολογίων…

Ετσι, λοιπόν ακούγονται, κάποιες πληροφορίες και από χείλη αρμοδίων, ότι το τραίνο ξεκινάει σε περίπου ένα μήνα!!!

Βεβαίως γνωρίζουμε τις …διαστημικές ταχύτητες με τις οποίες κινείται ο κρατικός μηχανισμός, ιδιαίτερα τώρα μετά την ριζική του αναβάθμιση από των κυβέρνηση των αρίστων… Χάρις στην εξαιρετική οργάνωση της υποδομής του και την στελέχωση με άξιους, μακριά από κομματικές προτιμήσεις και σκοπιμότητες… Αυτό είναι πανθομολογούμενο…

Παρ’ όλα αυτά και παρά την ‘τελειότητα’ του μηχανισμού αποκατάστασης των βλαβών και των ελλείψεων αναρωτιόμαστε:

Θα καταφέρουμε σε ένα μήνα…

·      Να αποκατασταθεί το σύνολο της γραμμής;;;

·      Να γίνει ΑΣΦΑΛΕΣ το δίκτυο στο ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΤΟΥ ΜΗΚΟΥΣ (όχι με ποσοστά, που προκαλούν συγκρούσεις σε επίπεδο μικροπολιτικής);;;

·      Να γίνουν ΟΛΑ τα απαραίτητα έργα για το σύνολο των σηράγγων, από τις οποίες διέρχεται το τραίνο;;;

·      Να συμπληρωθεί το προσωπικό που έχει συρρικνωθεί σε απίστευτο βαθμό χάρις στην …ευεργετική επίδραση των μνημονίων;;;

·      Να εκπαιδευτεί το προσωπικό σε ΟΛΕΣ τις παραπάνω προϋποθέσεις ασφαλείας;;;

Τα ερωτήματα είναι ασφαλώς ρητορικού χαρακτήρα με προφανή γενικής ισχύος απάντηση το ΟΧΙ.

Το καθολικό αίτημα δεν μπορεί να είναι άλλο από την: εξασφάλιση συνθηκών ασφαλείας κατά μήκος του ΣΥΝΟΛΟΥ του χρησιμοποιούμενο δικτύου.


Κάθε άλλη πολιτική θα είναι ένας ακόμη επικίνδυνος συμβιβασμός, που θα υποτιμά την σοβαρότητα του εγκλήματος των Τεμπών και θα συγκαλύπτει τις κυβερνητικές και τις συστημικές ευθύνες.

Το έγκλημα στα Τέμπη ήταν μία ακόμη, δυστυχώς κραυγαλέα θανατηφόρα απόδειξη, ότι η καπιταλιστική κερδοσκοπία φέρει την ευθύνη για την υποτίμηση των σιδηροδρόμων από εποχής Εθνάρχη μέχρι σήμερα… Γι’ αυτό και διαπερνάει όλες τις κυβερνήσεις, που μεσολάβησαν: Κεντρώες, εθνοσωτήριες, φιλελεύθερες, ‘σοσιαλιστικές’ ‘μνημονιακές’ και ΄πρώτηφορα-αριστερές’…

Η φρίκη, ο πόνος και η οργή ας επιβάλλουν την επαναλειτουργία του τραίνου κάτω από συνθήκες ΑΠΟΛΥΤΗΣ ασφάλειας… Όχι με δήθεν αυξημένα ποσοστά…

Κάθε αναβάθμιση των συνθηκών ασφαλείας των τραίνων να ελεγχθεί από ειδικούς και έμπειρους εκπροσώπους του τεχνικού κόσμου (μηχανολόγους, ηλεκτρονικούς κ.λ.π.). Αυτοί, που κυβερνάνε μας απόδειξαν ότι δεν πρέπει να του εμπιστευόμαστε.

Αλλιώς το τραίνο είναι ανασφαλές μέσο μεταφοράς για τον καθένα μας

Τόσο όσο ήταν και την 1η του Μάρτη… Οσο ήταν και λίγες μέρες πριν… Οταν ο αρμόδιος Υπουργός θεωρούσε …ιεροσυλία κάθε συζήτηση για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου…

ΥΓ. Μόλις αναγγέλθηκε το πλάνο επανεκίνησης των Ελληνικών σιδηροδρόμων... Το πιο σοβαρό μέτρο ασφαλείας, που αναγγέλθηκε είναι η απαγόρευση στους σταθμάρχες να λένε ...βρωμόλογα από τα τηλέφωνα...

  


Σχόλια