Η αναδόμηση του: ‘εμείς’

Ακόμη και οι υποκριτές κήρυκες του ανθρωπισμού και της κοινωνικότητας, τονίζουν, πως τίποτε δεν μπορεί να γίνει μόνον από έναν…Πώς δεν ωφελεί να σκεφτόμαστε μόνον τον εαυτό μας αλλά το σύνολο και άλλα τέτοια ωραία για δημόσια προπαγάνδα… Και σήμερα το κάνουν, όποτε συμφέρει και αποδίδει... Την ίδια ώρα, η προώθηση του ατομικισμού γίνεται με χίλιους τρόπους μέσα από ΜΜΕ αλλά κυρίως μέσα από τα καυτά παραδείγματα της ζωής. Ο ‘μέσος καθημερινός πολίτης’ σπρώχτηκε στα γρανάζια της εγωπάθειας με το πρόσχημα της απελευθέρωσης… Γιατί αυτοί και όχι εγώ … Αυτό κυριαρχούσε στην πορεία της δήθεν ‘πολιτικοποίησης’ που νοιάζονταν για την κατασκευή ‘στρατιωτών’ πιστών σε διάφορα σοσιαλφιλελεύθερα προτάγματα, που συνοψίζονται με εκπληκτική ακρίβεια στο παραπάνω. Η πονηρότατη είσοδος, που επιχειρεί να διαμορφώσει κλίμα κοινωνικής αντίθεσης, αντιπαράθεσης, ταξικότητας ακολουθείται από το ‘μαγική’ προτεραιοποίηση του ‘εγώ’ ως συμπυκνώματος της … φυσιολογικής, πολυπόθητης απελευθέρωσης…   ...

Παιδεία με ακριβά δίδακτρα στην Κίνα...

Μέσα σε μία 20ετία τα δίδακτρα ανώτατων σπουδών στην Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας έχουν αυξηθεί κατά 25 φορές... Δωρεάν μέχρι το 1980 έχει φτάσει σήμερα το μέσο κόστος διδάκτρων γύρω στις 4660 ευρώ. Οι ανισότητες ευκαιριών και δυνατοτήτων προφανείς σε οικονομικό επίπεδο αλλά όχι μόνον... Η μαζική μετανάστευση σε μεγάλες πόλεις -λόγω εκβιομηχάνισης- δημιουργεί ένα μεγάλο νεανικό κοινό υποψηφίων φοιτητών, που έχουν μειωμένες πιθανότητες εισαγωγής στα δημόσια Πανεπιστήμια λόγω μη εντοπιότητας.
Την ίδια ώρα, που το μέσο επίπεδο αμοιβών ανά Κινέζο είναι λιγότερο από το μισό του παραπάνω...Την ίδια ώρα, που στην Κίνα οι εκατομμυριούχοι (δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει αυτή η κατηγοριοποίηση) ξεπερνούν τα 100 εκατομμύρια... Την ίδια ώρα, που στην Δύση (Ευρώπη και ΗΠΑ) ο αγώνας φοιτητών και εκπαιδευτικών κλιμακώνεται στην κατεύθυνση της υπεράσπισης και διεύρυνσης της δωρεάν Παιδείας... Οι υπομνήσεις αυτές αρκούν, τα σχόλια περιττεύουν...

Σχόλια