Η αναδόμηση του: ‘εμείς’

Ακόμη και οι υποκριτές κήρυκες του ανθρωπισμού και της κοινωνικότητας, τονίζουν, πως τίποτε δεν μπορεί να γίνει μόνον από έναν…Πώς δεν ωφελεί να σκεφτόμαστε μόνον τον εαυτό μας αλλά το σύνολο και άλλα τέτοια ωραία για δημόσια προπαγάνδα… Και σήμερα το κάνουν, όποτε συμφέρει και αποδίδει... Την ίδια ώρα, η προώθηση του ατομικισμού γίνεται με χίλιους τρόπους μέσα από ΜΜΕ αλλά κυρίως μέσα από τα καυτά παραδείγματα της ζωής. Ο ‘μέσος καθημερινός πολίτης’ σπρώχτηκε στα γρανάζια της εγωπάθειας με το πρόσχημα της απελευθέρωσης… Γιατί αυτοί και όχι εγώ … Αυτό κυριαρχούσε στην πορεία της δήθεν ‘πολιτικοποίησης’ που νοιάζονταν για την κατασκευή ‘στρατιωτών’ πιστών σε διάφορα σοσιαλφιλελεύθερα προτάγματα, που συνοψίζονται με εκπληκτική ακρίβεια στο παραπάνω. Η πονηρότατη είσοδος, που επιχειρεί να διαμορφώσει κλίμα κοινωνικής αντίθεσης, αντιπαράθεσης, ταξικότητας ακολουθείται από το ‘μαγική’ προτεραιοποίηση του ‘εγώ’ ως συμπυκνώματος της … φυσιολογικής, πολυπόθητης απελευθέρωσης…   ...

Μιλάμε για...πολύ προγραμματισμό...

Διαβάζουμε στο πάντοτε ενημερωμένο και πολυτίμως ενημερώνον ιστολόγιο: Υποδομές στην Ελλάδα (http://www.ypodomes.com/), ότι συνεχίζεται η επισκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας στο τελευταίο του κομμάτι κοντά στην Καλαμάτα... Είδηση άκρως συγκινητική άν σκεφτεί κανείς, ότι η επι 8ετία επισκευαζόμενη αυτή γραμμή ... έχει προσφάτως καταργηθεί στα πλαίσια της μεγάλης σιδηροδρομικής επανάστασης, που φέρνει την χώρα ... πιο κοντά, πιο άμεσα, πιο δυναμικά (όπως έλεγε από τα μπαλκόνια ο μεγάλος) στην ανάπτυξη... Αλλά ο προγραμματισμός, προγραμματισμός... Οχι μπουρμπούτσαλα...
Από την ίδια ανάρτηση ξαναθυμηθήκαμε, ότι το κόστος της μεγάλης αυτής ανακαίνισης του δικτύου έφτασε στα 65 εκατομμύρια Ευρώ... Αστείο ποσό... Περιττό που το συζητάμε... Τώρα με τα δις του χρέους τέτοια μεγέθη μόνον θυμηδία μας προκαλούν... Αν κάτι είναι να χαίρεται κανείς σ' αυτή την υπόθεση είναι η ... απόλυτη συνέπεια στην υλοποίηση του προγραμματισμένου έργου... Είπαμε... ανακαίνιση της γραμμής και όταν λέμε κάτι το εννοούμε... Αυτά είναι, που πρέπει να δείξουν στους Τροϊκάνους, όταν θα μας επισκεφτούν προς έλεγχο. Τι στο διάολο, τζάμπα θα πάει τέτοιος εκσυγχρονιστικός οργασμός, που επικρατεί στην χώρα από 10ετίες τώρα αλλά ιδιαίτερα μετά τον μνημόνιο 1 και το πρόσφατο μεσοπρόθεσμο... Ούτε ένας έπαινος, ούτε ένα μπράβο βρε αδελφέ!!!

Η ΦΑΙΑΚΙΑ αποκηρύσσει μετά βδελυγμίας τα κακόβουλα σχόλια ορισμένων, που δήθεν κανονικά θα έπρεπε κάποιοι να λογοδοτήσουν για τα χρήματα (ελληνικά ή Ευρωπαϊκά, οι λαοί τα πληρώνουν), που δαπανώνται για ένα έργο χωρίς νόημα... Εμείς αντίθετα είμαστε βέβαιοι, ότι ο Προαστιακός της Καλαμάτας (τον έκλεισαν την ώρα, που ήταν υπερ-εξυπηρετικός και με μεγάλο επιβατικό κοινό...) κάποτε θα ξαναλειτουργήσει... Να μην έχουμε έτοιμες και ανακαινισμένες τις γραμμές... Οχι τώρα να κατηγορούμε την Πολιτεία για την εγνωσμένη προβλεπτικότητα σχεδίων και έργων... Αμαν πιά με αυτή την διάχυτη και πλήρως αναιτιολόγητη καχυποψία... Εξάλλου, αν υπήρχε και το παραμικρό σφάλμα σχεδιασμού, προγραμματισμού ή/και υλοποίησης σιδηροδρομικού έργου στην χώρα αμέσως θα είχαν ενεργοποιηθεί οι ελεγκτικοί μηχανισμοί, που θα είχαν αποδώσει τις ευθύνες και θα είχαν προχωρήσει στις σχετικές κυρώσεις προς παραδειγματισμό... Που ζούμε εμείς... Δεν την ξέρουμε, δεν την έχουμε ζήσει την εγρήγορση του Κρατικού Μηχανισμού, ειδικότερα στον χώρο των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, που εδώ και 10ετίες (πράσινες και γαλάζιες), εκτός από την απίστευτη τεχνολογική τους εξέλιξη είναι και πρότυπο δημόσιας κοινωφελούς λειτουργίας...

Σχόλια