Η αναδόμηση του: ‘εμείς’

Ακόμη και οι υποκριτές κήρυκες του ανθρωπισμού και της κοινωνικότητας, τονίζουν, πως τίποτε δεν μπορεί να γίνει μόνον από έναν…Πώς δεν ωφελεί να σκεφτόμαστε μόνον τον εαυτό μας αλλά το σύνολο και άλλα τέτοια ωραία για δημόσια προπαγάνδα… Και σήμερα το κάνουν, όποτε συμφέρει και αποδίδει... Την ίδια ώρα, η προώθηση του ατομικισμού γίνεται με χίλιους τρόπους μέσα από ΜΜΕ αλλά κυρίως μέσα από τα καυτά παραδείγματα της ζωής. Ο ‘μέσος καθημερινός πολίτης’ σπρώχτηκε στα γρανάζια της εγωπάθειας με το πρόσχημα της απελευθέρωσης… Γιατί αυτοί και όχι εγώ … Αυτό κυριαρχούσε στην πορεία της δήθεν ‘πολιτικοποίησης’ που νοιάζονταν για την κατασκευή ‘στρατιωτών’ πιστών σε διάφορα σοσιαλφιλελεύθερα προτάγματα, που συνοψίζονται με εκπληκτική ακρίβεια στο παραπάνω. Η πονηρότατη είσοδος, που επιχειρεί να διαμορφώσει κλίμα κοινωνικής αντίθεσης, αντιπαράθεσης, ταξικότητας ακολουθείται από το ‘μαγική’ προτεραιοποίηση του ‘εγώ’ ως συμπυκνώματος της … φυσιολογικής, πολυπόθητης απελευθέρωσης…   ...

Δίκιο καραβίσιο...

Η άλλως πως: νόμος είναι το δίκαιο των εφοπλιστών... Από ιδρύσεως του νεοελληνικού κράτους, οι μεταπράτες "καραβοκυραίοι" ορίζουν την μορφή της ελληνικής οικονομίας, επιβάλλουν ήθος και νόμους και δίνουν μορφή στην Ελληνική Διοίκηση...  Το μοντέλο μίας αυτόνομης παραγωγικά χώρας είναι πολύ "αριστερό" για τα μέτρα τους... Ας παράγουν οι άλλοι και ας τα κουβαλάμε εμείς για να οικονομάμε...
Σε αυτό το γενικό πλαίσιο βρίσκεται ενταγμένη και η πρόσφατη θαλάσσια τραγωδία του "Norman Atlantic". Σκίστηκαν όλα τα ΜΕΓΑλα κανάλια για να μας τονίσουν ότι δεν ανήκε στην Ελληνική πλοιοκτησία που ..."απλά" το είχε νοικιάσει για τη γραμμή... Καλά κάνουν, γιατί μπορεί να υπάρχουν και ηλίθιοι, που αυτό μπορεί να τους φανεί ικανή η παραπάνω δικαιολογία. 
Εν τω μεταξύ και παρά την προφανή επιχείρηση συσκότισης ευθυνών όλο και νεότερα μαθαίνονται... Οπως π.χ. ότι ήξεραν οι Ελληνικές αρχές για τις ελλείψεις του πλοίου σε σχεδιασμό αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών... Επικράτησε όμως η εθνοσωτήριος διοικητική πρακτική του ¨ντάξει   μωρέ τώρα". Μεταφέρουμε από τον ιστότοπο Nooz.gr

"Χωρίς σχέδιο έκτακτης ανάγκης" το Norman Atlantic

Οι ελληνικές αρχές ήταν ενημερωμένες για τις ελλείψεις του Norman Atlantic, αποκαλύπτει έγγραφο που φέρνει στο φως η Real News της Κυριακής. Συγκεκριμένα, η έλλειψη σχεδίου έκτακτης ανάγκης είχε επισημανθεί οκτώ ημέρες πριν το μοιραίο ταξίδι, σε όλους τους αρμόδιους φορείς.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, από το έγγραφο με ημερομηνία 19 Δεκεμβρίου, φαίνεται πως το πλοίο δεν διέθετε θεωρημένο "σχέδιο συνεργασίας για περιστατικά έρευνας-διάσωσης", που πρέπει να ενεργοποιηθεί σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, βάσει των διεθνών κανονισμών ναυσιπλοΐας.

Για την έλλειψη το Λιμεναρχείο της Πάτρας φέρεται να είχε ενημερώσει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, το Λιμενικό και το Κέντρο Επιχειρήσεων, ενώ είχε δώσει διορία 14 ημερών για την αποκατάσταση του σχεδίου.

Επίσης, σημειώνεται ότι χάθηκαν έξι πολύτιμες ώρες, μέχρι να αποφασιστεί αν οι ιταλικές ή οι ελληνικές αρχές, θα αναλάμβαναν τον συντονισμό της διάσωσης των επιβατών του φλεγόμενου πλοίου.

Όπως αναφέρεται, η διορία έληγε στις 2 Ιανουαρίου, δηλαδή πέντε μέρες μετά την τραγωδία.
  

Σχόλια