Η αναδόμηση του: ‘εμείς’

Ακόμη και οι υποκριτές κήρυκες του ανθρωπισμού και της κοινωνικότητας, τονίζουν, πως τίποτε δεν μπορεί να γίνει μόνον από έναν…Πώς δεν ωφελεί να σκεφτόμαστε μόνον τον εαυτό μας αλλά το σύνολο και άλλα τέτοια ωραία για δημόσια προπαγάνδα… Και σήμερα το κάνουν, όποτε συμφέρει και αποδίδει... Την ίδια ώρα, η προώθηση του ατομικισμού γίνεται με χίλιους τρόπους μέσα από ΜΜΕ αλλά κυρίως μέσα από τα καυτά παραδείγματα της ζωής. Ο ‘μέσος καθημερινός πολίτης’ σπρώχτηκε στα γρανάζια της εγωπάθειας με το πρόσχημα της απελευθέρωσης… Γιατί αυτοί και όχι εγώ … Αυτό κυριαρχούσε στην πορεία της δήθεν ‘πολιτικοποίησης’ που νοιάζονταν για την κατασκευή ‘στρατιωτών’ πιστών σε διάφορα σοσιαλφιλελεύθερα προτάγματα, που συνοψίζονται με εκπληκτική ακρίβεια στο παραπάνω. Η πονηρότατη είσοδος, που επιχειρεί να διαμορφώσει κλίμα κοινωνικής αντίθεσης, αντιπαράθεσης, ταξικότητας ακολουθείται από το ‘μαγική’ προτεραιοποίηση του ‘εγώ’ ως συμπυκνώματος της … φυσιολογικής, πολυπόθητης απελευθέρωσης…   ...

Η ανεστραμμένη πλευρά της Ιστορίας…

Ο φίλτατος της ΦΑΙΑΚΙΑΣ Δημήτρης Λεβέντης γράφει για την …άλλη όψη των ιστορικών δρώμενων… Που συχνά εμπεριέχουν πόνο και δυστυχία και δοκιμάζουν την ανθρωπιά…

H ΑΝΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΠΛΕΥΡΑ των επικείμενων Χριστουγέννων

             Η ανεστραμμένη πλευρά της Ιστορίας…




Επειδή οι νικητές προσπάθησαν να σβήσουν τα ίχνη και τις αποτυπωμένες σκέψεις των "άλλων" είναι συχνά σκοτεινή και δυστυχώς απαραβίαστη για τον σκεπτόμενο ερευνητή...

Να αναφέρω ένα απλό παράδειγμα.

Η λογοτεχνία, το σινεμά, το θέατρο δεν αναφέρονται στα συναισθήματα, τα δράματα, την ανθρώπινη πλευρά των ηττημένων Γερμανών ή Ιταλών του δεύτερου πόλεμου. Ταυτόχρονα, δεν υπάρχει κάτι αρνητικό για την παγιωμένη πλευρά του ιστορικού γιαχβισμού, έτσι όπως έχει γίνει αποδεκτή από την δύση.

Τι έγινε από την άλλη πλευρά ???

Τίποτα γραφτό για κείνες τις Χαναναίες που σφάχτηκαν στη Νινευί, για τους ηττημένους Χετταίους ή Φιλισταίους, που κάποιοι ιστορικοί υποστηρίζουν ότι ήταν Ελληνες…

Για το τι σκεφτόταν η Σάρα, όταν ο Αβραάμ την έβγαλε στη πουτανιά για να πάρει οφέλη από τον Αιγύπτιο…

‘Η για να θυμηθούμε και τα δικά μας κατορθώματα όπως το πλιάτσικο και η σφαγή της Τριπολιτσάς ή η εκτέλεση των φαντάρων που κήρυξαν απεργία πολέμου στο μικρασιατικό μέτωπο...

Μόνο η υλιστική διαλεχτική ελληνική σκέψη όρθωσε τους Πέρσες με τον Αισχύλο προβάλλοντας το ανθρώπινο δράμα πάνω από τις ιαχές θριάμβου...

Πέρασαν αιώνες για να επαναληφθεί κάτι παρόμοιο που να εχτιμούσε ανθρώπινα και την άλλη πλευρά του λόφου…

 Δεν καινοτομώ βέβαια με το σκίτσο τούτο που τοποθετεί την οπτική των θυμάτων του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού…  

  

Σχόλια