Η αναδόμηση του: ‘εμείς’

Ακόμη και οι υποκριτές κήρυκες του ανθρωπισμού και της κοινωνικότητας, τονίζουν, πως τίποτε δεν μπορεί να γίνει μόνον από έναν…Πώς δεν ωφελεί να σκεφτόμαστε μόνον τον εαυτό μας αλλά το σύνολο και άλλα τέτοια ωραία για δημόσια προπαγάνδα… Και σήμερα το κάνουν, όποτε συμφέρει και αποδίδει... Την ίδια ώρα, η προώθηση του ατομικισμού γίνεται με χίλιους τρόπους μέσα από ΜΜΕ αλλά κυρίως μέσα από τα καυτά παραδείγματα της ζωής. Ο ‘μέσος καθημερινός πολίτης’ σπρώχτηκε στα γρανάζια της εγωπάθειας με το πρόσχημα της απελευθέρωσης… Γιατί αυτοί και όχι εγώ … Αυτό κυριαρχούσε στην πορεία της δήθεν ‘πολιτικοποίησης’ που νοιάζονταν για την κατασκευή ‘στρατιωτών’ πιστών σε διάφορα σοσιαλφιλελεύθερα προτάγματα, που συνοψίζονται με εκπληκτική ακρίβεια στο παραπάνω. Η πονηρότατη είσοδος, που επιχειρεί να διαμορφώσει κλίμα κοινωνικής αντίθεσης, αντιπαράθεσης, ταξικότητας ακολουθείται από το ‘μαγική’ προτεραιοποίηση του ‘εγώ’ ως συμπυκνώματος της … φυσιολογικής, πολυπόθητης απελευθέρωσης…   ...

ΜΗ ΖΑΛΙΖΕΤΕ ΑΛΛΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ !!!

Το κείμενο αυτό της Βάντας Τσέλιου μας κοινοποίησε ο φίλτατος Δημήτρης Λεβέντης *

Οσο και αν έχει εξασθενίσει η μνήμη, μπορούμε να ανακαλέσουμε μία ξεχωριστή κοπέλα με προφανείς νοητικές και ηθικές αρετές… Είναι πολύ ευχάριστο, που την διαύγεια και την ζωντάνια της η Βάντα την κρατάει ζωντανή… Το κείμενο που ακολουθεί συνιστά …’του λόγου το αληθές’…


Εκκληση για τις Πανελλήνιες


Προς τους γονείς, παπούδες, θείες, νονούς, φίλους, γείτονες των παιδιών που δίνουν πανελλήνιες.

Καταλαβαίνω πως αγωνιάτε για το πώς θα τα πάνε τα παιδάκια σας στις εξετάσεις τους.

Καταλάβετε όμως κι εσείς ότι δεν έχετε το δικαίωμα να πρήζετε άλλο τους υποψήφιους με το "ενδιαφέρον" σας.

Κάνω έκκληση σε όποιον από εσάς έχει λίγο φιλότιμο, μην περιμένετε σαν τα κοράκια και μην πιέζετε μόλις βγει από την αίθουσα ο κάθε υποψήφιος να σας δώσει λεπτομερή αναφορά για το τι έγραψε.

Μην τρελαίνετε τα παιδάκια με αχρείαστες ερωτήσεις. Οι μόνες επιτρεπόμενες ερωταποκρίσεις εν προκειμένω είναι οι μονολεκτικές.

- πώς πήγε; (προτιμότερη η τριτοπρόσωπη διατύπωση)

-καλά ή -χάλια.

Μέχρι εκεί!

Αν θέλει το παιδί να μιλήσει περισσότερο, κυρίως για να αποφορτίσει την ένταση, καλώς. Το ακούμε, αποφεύγοντας τα σχόλια κατά το δυνατόν. Αλλιώς, τελεία και παύλα.

Αυτά τα αναλυτικά και τα εξονυχιστικά και "τι έγραψες στο γ' υποερώτημα του 2ου θέματος" είναι ό,τι χειρότερο για την ψυχολογία του παιδιού που διαγωνίζεται.

Δυστυχώς, μου φαίνεται ότι την ίδια έκκληση χρειάζεται να την απευθύνουμε και στους περισσότερους δασκάλους των διαγωνιζόμενων, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είναι αχρείαστη, δεδομένου ότι αυτοί είναι και παιδαγωγοί.

Μην τα ζαλίζετε τα παιδιά άλλο!

Μη γινόσαστε σπαστικοί και ενοχλητικοί!

Ό,τι γράψανε, γράψανε και τίποτα δεν αλλάζει εκ των υστέρων.

Το να έχετε την απαίτηση να σας τα πουν όλα χαρτί και καλαμάρι είναι μια στάση απόλυτα εγωιστική και - από την πλευρά των δασκάλων - αντιπαιδαγωγική.

Θυμηθείτε τα, λοιπόν, αυτά αύριο το μεσημεράκι και συγκρατηθείτε.

Από τις εκατό ερωτήσεις που θα σας έρχεται να κάνετε, πνίξτε τις ενενηνταεννιά. Έστω τις ενενηνταπέντε!!!

Προσπαθήστε τουλάχιστον!!!!

Σημείωμα Δημήτρη: Η Βάντα Τσέλιου, αριστούχος, σημαιοφόρος του Θηλέων, Λυκειάρχης στην Αθήνα με λαμπρές περγαμηνές σε όλα τα πεδία. στρατολογημένη από μαθήτρια στήν επαναστατική υπόθεση από τον δεύτερο μήνα της μεταπολίτευσης, θέτει ανέκαθεν από τις πιο έγκυρες και βαρύνουσες θέσεις σε θέματα Παιδείας και όχι μόνο.

Σχόλια