Η αναδόμηση του: ‘εμείς’

Ακόμη και οι υποκριτές κήρυκες του ανθρωπισμού και της κοινωνικότητας, τονίζουν, πως τίποτε δεν μπορεί να γίνει μόνον από έναν…Πώς δεν ωφελεί να σκεφτόμαστε μόνον τον εαυτό μας αλλά το σύνολο και άλλα τέτοια ωραία για δημόσια προπαγάνδα… Και σήμερα το κάνουν, όποτε συμφέρει και αποδίδει... Την ίδια ώρα, η προώθηση του ατομικισμού γίνεται με χίλιους τρόπους μέσα από ΜΜΕ αλλά κυρίως μέσα από τα καυτά παραδείγματα της ζωής. Ο ‘μέσος καθημερινός πολίτης’ σπρώχτηκε στα γρανάζια της εγωπάθειας με το πρόσχημα της απελευθέρωσης… Γιατί αυτοί και όχι εγώ … Αυτό κυριαρχούσε στην πορεία της δήθεν ‘πολιτικοποίησης’ που νοιάζονταν για την κατασκευή ‘στρατιωτών’ πιστών σε διάφορα σοσιαλφιλελεύθερα προτάγματα, που συνοψίζονται με εκπληκτική ακρίβεια στο παραπάνω. Η πονηρότατη είσοδος, που επιχειρεί να διαμορφώσει κλίμα κοινωνικής αντίθεσης, αντιπαράθεσης, ταξικότητας ακολουθείται από το ‘μαγική’ προτεραιοποίηση του ‘εγώ’ ως συμπυκνώματος της … φυσιολογικής, πολυπόθητης απελευθέρωσης…   ...

Επιτέλους…Και εμείς ανάμεσα στους ‘λεβέντες’!

Γραμμενοχωρίτες των Ιωαννίνων τρέμετε!!! Ερχονται οι Σιδαριώτες της Κέρκυρας…

Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία περιστατικά …έντονης φιλοζωΐας καθ’ άπασαν την επικράτειαν (Γιάννενα, Κρήτη, Σπάρτη κ.λ.π.) μας είχαν κομπλεξάρει… Δεν είχαμε μούτρα να βγούμε στην πιάτσα και να μιλήσουμε και την δική μας λεβεντιά… Διότι οι άλλοι μιλούσαν με έργα… Όχι λόγια…

Αυτά μέχρι πριν από λίγο… Τώρα πια είμαστε και εμείς ανάμεσα στους λεβενταράδες, που έχουν το σθένος και την περηφάνεια να δείξουν πώς πρέπει να συμπεριφέρεται ένας πολιτισμένος στα ζώα… Εξάλλου εμείς δεν είμαστε τυχαίοι… Είμαστε η Κέρκυρα του πολιτισμού…



Οι φωτογραφίες και το βιντεάκι μιλούν από μόνα τους…  Νομίζω, πως με αυτά τα ντοκουμέντα παίρνουμε επάξια την θέση μας στο πάνθεο της λεβεντιάς…

Σας έχουμε και πρόσθετες πληροφορίες αν θέλετε…

ΥΓ. Φυσικά η γενίκευση σε τόπους γίνεται για λόγους καθαρά πικρής ειρωνείας… Σημασία έχει ο απαράδεκτος βασανισμός ζώων έως θανάτου, που δεν είναι ‘προνόμιο’ κανενός τόπου αλλά ευρέως διαδεδομένο ήθος, που δεν χαρακτηρίζει τόπους αλλά άτομα και κοινότητες.

 



Σχόλια