Η αναδόμηση του: ‘εμείς’

Ακόμη και οι υποκριτές κήρυκες του ανθρωπισμού και της κοινωνικότητας, τονίζουν, πως τίποτε δεν μπορεί να γίνει μόνον από έναν…Πώς δεν ωφελεί να σκεφτόμαστε μόνον τον εαυτό μας αλλά το σύνολο και άλλα τέτοια ωραία για δημόσια προπαγάνδα… Και σήμερα το κάνουν, όποτε συμφέρει και αποδίδει... Την ίδια ώρα, η προώθηση του ατομικισμού γίνεται με χίλιους τρόπους μέσα από ΜΜΕ αλλά κυρίως μέσα από τα καυτά παραδείγματα της ζωής. Ο ‘μέσος καθημερινός πολίτης’ σπρώχτηκε στα γρανάζια της εγωπάθειας με το πρόσχημα της απελευθέρωσης… Γιατί αυτοί και όχι εγώ … Αυτό κυριαρχούσε στην πορεία της δήθεν ‘πολιτικοποίησης’ που νοιάζονταν για την κατασκευή ‘στρατιωτών’ πιστών σε διάφορα σοσιαλφιλελεύθερα προτάγματα, που συνοψίζονται με εκπληκτική ακρίβεια στο παραπάνω. Η πονηρότατη είσοδος, που επιχειρεί να διαμορφώσει κλίμα κοινωνικής αντίθεσης, αντιπαράθεσης, ταξικότητας ακολουθείται από το ‘μαγική’ προτεραιοποίηση του ‘εγώ’ ως συμπυκνώματος της … φυσιολογικής, πολυπόθητης απελευθέρωσης…   ...

αν μείνετε έγκυοι να το κρατήσετε

Γεμίσαμε …influencers
Πρόκειται για έναν ακόμα παρασιτικό θεσμό μία εκφαυλιζόμενης κοινωνίας, που αποφέρει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, δολάρια ή λίρες. Ο,τι νόμισμα προτιμάτε. 
Κατά κανόνα πρόκειται για ‘ευειδέστατες’ …προσωπικότητες, που προσφέρουν τα …ψυχικά τους χαρίσματα σε κοινή θέα… 
Ο ‘μαγικός’ δεσμός που συνδέει τον θεατή με το θέαμα καθιστούν την εικονιζόμενη ή εικονιζόμενο πρόσωπο υψηλού κύρους και αξιοπιστίας στο ευρύ κοινό. Η επιρροή του αποτυπώνεται με μερικές εκατοντάδες χιλιάδες προτιμήσεις ή ‘likes’. 
‘Αξια’ πρόσωπα ευρείας εκτίμησης αναλαμβάνουν, με το αζημίωτο φυσικά, να προτείνουν με εγκυρότητα διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες… Η δράση τους δηλαδή, υπερβαίνει τον κλασσικό τρόπο διαφήμισης αλλά μετατρέπεται σε επίδραση (influence) μεγάλης εμπιστοσύνης.  
Η επιδημία των ‘επιδραστών’ είναι ένα αδιάψευστο τεκμήριο για την ‘ποιμνιοποίηση’ των πολιτών του 21ου αιώνα στους καταναλωτικούς καπιταλιστικούς παραδείσους…
Στις αστικές κοινωνίες όπου κυριαρχεί η ‘αστροποίηση’ οι υπήκοοι δυσκολεύονται να διακρίνουν ενδιάμεσες αποχρώσεις ανάμεσα στο άσπρο και το μαύρο και αρνούνται να δεχτούν το πολυσύνθετο χαρακτήρα της ανθρώπινης ύπαρξης… Ετσι, κάποιος διάττοντας αστέρας του επιβεβλημένου και κυριαρχικού στις συνειδήσεις μας ‘star system’, μπορεί να θεωρείται ειδικός και αυθεντία επί παντός επιστητού… Να γίνει δηλαδή influencer της πρώτης γραμμής…
Τελευταίο δείγμα στην χώρα, δύο αστέρες της TV και του θεάτρου, από εκείνους, που ανεξαρτήτως ταλέντου θα τους γνώριζαν μόνον οι κολλητοί τους αν δεν υπήρχε το μαγικό γυαλί-εισβολέας σε κάθε σπίτι… 
Περιβεβλημένοι λοιπόν με την αχλή της δημοσιότητας οι αστέρες μας έκριναν, πως αφού υποδύθηκαν με επιτυχία τους ρόλους τους έχουν πλέον την επάρκεια να γνωρίζουν τα πάντα… Ετσι, λοιπόν, ανέλαβαν να μας πληροφορήσουν σωστά για τις αμβλώσεις, τις οποίες και καταδίκασαν απερίφραστα… 
Ο ένας από τους δύο, προφανώς περισσότερο εντρυφήσας στο γνωστικό αντικείμενο πρότεινε στις κυοφορούσες γυναίκες να …ολοκληρώνουν την κύηση και μετά ας το πετάξουν το νεογέννητο…
Ενδιαφέρουσα από επιστημονική, ανθρωπιστική και κοινωνική πλευρά άποψη… Αντάξια του κύρους του προτείνοντος…
Δύσκολο να μπορέσει κανείς να αντικρούσει τέτοιες ολοκληρωμένες θέσεις… Νομίζουμε πως η επιτυχέστερη απάντηση δόθηκε από την συμπαθέστατη ηθοποιό Γιουλίκα Σκαφιδά: αν μείνετε έγκυοι να το κρατήσετε
Ο μεσαίωνας επιστρέφει κάνοντας παρέα στην τεχνητή νοημοσύνη…

Σχόλια