Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Μπορεί το ΜΕΡΑ 25 να μην πέτυχε ‘απολύτως’ τους εκλογικούς του στόχους αλλά τα όργανα …λειτουργούν…
Ετσι η Σοφία, παρεπέμφθη …εις την επιτροπή δεοντολογίας με το αίτημα της διαγραφής… Η πρώην (πλέον) σ. Σοφία με την εκούσια αποχώρησή της επιτάχυνε τις διαδικασίες…
Αν και τώρα, που το σκέφτομαι, ανεξαρτήτως της οικειοθελούς αποχώρησης, η επιτροπή δεοντολογίας πρέπει να συνέλθει… Αυτό επιβάλλει ο τύπος της ορθής λειτουργίας… Είναι στενάχωρο που το ΜΕΡΑ 25 δεν συμμετέχει στην Βουλή… Μαζί με την Πλεύση θα είμαστε …μία ωραία ατμόσφαιρα…
Σχόλια