Αναρτήσεις

Η προθεσμία έληξε. Αρχίζουν τα …μέτρα…

Η υπόθεση καθαρισμού των οικοπέδων από τα ξερόχορτα είναι ένα ακόμη από τα ανεπανάληπτα, που συμβαίνουν στη χώρα μας. Με δύο λόγια: είναι πρακτικά αδύνατο να πραγματοποιηθεί το απαραίτητο αυτό έργο πυροπροστασίας … Είμαστε εκτεθιμένοι στις διαθέσεις των ανεύθυνων, των πυρομανών, των εμπρηστών, των ανέμων και της ζέστης προσφέροντάς τους άφθονη ύλη σε προσάναμμα… Φανταστείτε, πως κάποιοι θα θελήσουν να καθαρίσουν τα οικόπεδά τους… Αμεσα πυροδοτείται ο κίνδυνος της σύγκρουσης με τον γείτονα για τα ακριβή όρια, που καιρό τώρα αμφισβητούνται και ο καυγάς ξανανάβει, όταν δίνεται η ευκαιρία… Ας υποθέσουμε, πως το πρόβλημα αυτό ξεπερνιέται! Πού θα αφήσουμε τα ξερόχορτα, τα κλαδιά και το άλλο επικίνδυνο υλικό; Ο πρώτος εύκολα προσφερόμενος είναι το διπλανό οικόπεδο και ουκ ολίγες φορές τέτοιοι καβγάδες ανάβουν μεταξύ γειτόνων… Ας υποθέσουμε, πως δεν θα καταφύγουμε σε αυτή την όχι και τόσο φιλική λύση και θα τηλεφωνήσουμε στην αρμόδια δημοτική υπηρεσία πρασίνου… Το πιθανότερο είναι πως ...

Μπράβο Γιώργο!!!

Φως, από τη Γη του Πυρός!

Μπράβο στον άξιο Λευίτη!

Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα…

Η εκδίκηση των λαών…

Θα σας χορταίνουμε Κέρκυρα!!!

Αφιέρωμα στα 26 χρόνια χωρίς τον Μάνο...

ΜΠΡΑΒΟ !!!

Μπράβο στην κοπέλα !!!

Και στο βάθος ...ήλιος

Δικαίωμα στην ελπίδα !!!

Τρίτη και καλύτερη...

Ο χάρτης της Οργής...

Venceremos !!!

Εχουμε δικαίωμα στην χαρά !!!

Πονάει ο Εβο...

Κάποιοι λίγοι, πού και πού...

ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ !!!

Δείχνει κάτι....

Τι ντροπή!!!

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων