Αναρτήσεις

Η ακροδεξιά κανονικότητα

Διάβαζα για το έγκλημα μίας μητέρας και του συντρόφου της, που κακοποίησαν σε σεξουαλικά και σκότωσαν με φριχτά βασανιστήρια την δίχρονη κορούλα της πρώτης… Το κορμάκι του παιδιού έφερε 21 κατάγματα… Τόπος η Μεγάλη Βρετανία αλλά η αλήθεια είναι πώς τέτοιου τύπου ειδήσεις μαθαίνουμε για όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα τον …δυτικό και …πολιτισμένο… Είχαμε και μεις πριν λίγο καιρό τον 3χρονο Αγγελο –όνομα και πράμα- στην Κρήτη, που πρόσφερε τα όργανά του για μεταμοσχεύσεις μετά από πρωτοφανούς αγριότητας βασανισμό από την ‘μητέρα’ του και τον σύντροφό της… Στην πραγματικότητα, σχεδόν κάθε μέρα έχει να παρουσιάσει τα δικά της αποτρόπαια εγκλήματα. Όπου γης…   Αναρωτήθηκα αυτόματα σε ποιο τμήμα του πολιτικού φάσματος θα ανήκουν αυτά τα ανθρωποειδή αλλά δεν μου χρειάστηκε πολύ ώρα να σκεφτώ, πως όντα, που απολαμβάνουν να ζουν μέσα στην φρίκη, πού αλλού θα ανήκουν εκτός από την άκρα δεξιά… Γιατί πολύ απλά αυτός είναι ο χώρος, που ο ευτελισμός, ο βασανισμός, η ανάγκη για καθυπόταξη, η κ...

Υπάρχει ένοχος για την τραγωδία στην Πύλο…

Ασφάλεια με ποσοστά ή …αιδώς Αργείοι !!!

Τώρα ξέρουν… Σε λίγο θα ξεχάσουν…

Ποιος σκότωσε τον Αλκη…

Είδος για …κατανάλωση...

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων