Τις ώρες αυτές, λοιπόν παρακολουθήσαμε
την ...τιτανοτεράστια σύγκρουση κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης για τα
ποσοστά του συστήματος ασφαλείας, που είχε εγκαταστήσει η κάθε μια τους …
Και οι δύο αποφεύγουν, όπως ο διάολος
το λιβάνι, να αναφερθούν στις συστημικές ευθύνες και ακόμα πιο συγκεκριμένα
στην διάλυση του κοινωνικού ιστού και των κρατικών δομών που επέβαλλαν οι
μνημονιακοί κανόνες… Αυτούς τους κανόνες, που ακολούθησαν και οι μεν και οι
δεν… Ισως με διαφορετική προθυμία αλλά με ισότιμη αποτελεσματικότητα… Το
αναγνωρίζει και ο Βόλφγκαγκ.
Βρε, αθεόφοβοι!
Είναι δυνατόν να τεμαχίζεται η ασφάλεια ενός σιδηροδρομικού
δρομολογίου;;;
Επιτρέπεται να πραγματοποιείται ταξίδι
τραίνου υπό κανονικές συνθήκες με …ασφάλεια
κατά τμήματα;;;
Από την στιγμή, που ένα σύστημα
ασφαλείας κρίνεται αναγκαίο σύμφωνα με τα σύγχρονα δεδομένα της σχετικής
τεχνολογίας, ποια συναίσθηση ευθύνης και προστασίας των πολιτών αφήνει …’τα
τραίνα να περνούν’ σε ολόκληρη την διαδρομή;;;
Λέγονται και γράφονται δικαιολογίες
πολλές του τύπου: …δεν προλάβαμε, η γραφειοκρατία φταίει, και
άλλες προκλητικές ανοησίες, απλά φιλοδοξούν να τις καταπιούμε αμάσητες… Για
τόσους και τέτοιους μας λογίζουν…
Το προφανές ότι: διακόπτουμε τα δρομολόγια και κλείνουμε την γραμμή
μέχρι την πλήρη και δοκιμασμένη λειτουργία του συστήματος ασφαλείας,
τους …ξεφεύγει…
Κοινόν γαρ ήταν το …άγχος για την
παρουσίαση της γραμμής …υψηλών ταχυτήτων, που μας μπάζει στην …πρώτη γραμμή των
σιδηροδρομικών συγκοινωνιών στην Ευρώπη! Με τα αποσυρμένα από όλη την Ευρώπη
τραίνα της Ιταλικής Εταιρείας Σιδηροδρόμων κάναμε την …’φιγούρα’ του
εκσυγχρονισμού για να το πιστέψουν οι αφελείς αυτόχθονες ιθαγενείς…
Μήπως πρέπει να σταματήσουμε να τα …καταπίνουμε
αμάσητα;;;
Σχόλια