Υπάρχει ένοχος για την τραγωδία στην Πύλο…


Και το όνομα αυτού καπιταλισμός… Και το …’χαϊδευτικό’ του Ιμπεριαλισμός. Και επειδή είναι πιθανόν κάποιοι να μας κατηγορήσουν για μονότονους και γενικολόγους τους θυμίζουμε, πως:

Οι μετανάστες δεν τρέχουν με κάθε τρόπο και μέσο στην Ευρώπη, για τουρισμό, ταξιδιωτικές εμπειρίες και χόμπυ. Η ‘έξοδος΄ προς την ‘γη της επαγγελίας’ είναι η υποχρεωτική και μοναδική διέξοδος για επιβίωση για μεγάλο πλήθος χωρών της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής… 

Η καταδυνάστευση από φτώχια, ανέχεια, πείνα, δίψα, διώξεις, πολέμους είναι η καθημερινότητα των λαών αυτών. Η καταλήστευση του πλούτου των χωρών τους είναι μία πραγματικότητα αιώνων με την μορφή της αποικιοκρατίας ή της νέο-αποικιοκρατίας που θριαμβεύει στα χρόνια μας…  Ολόκληρες χώρες της Αφρικής και μετά την ‘απελευθέρωσή τους πληρώνουν ετήσιο ποσοστιαίο φόρο στην Γαλλία και υποχρεώνονται σε επίσης ποσοστιαία κατάθεση των εσόδων τους σε γαλλικές Τράπεζες. 

Εστι, συμβάλλουν αποφασιστικότατα στις οικονομικές ισορροπίες της καπιταλιστικής μητρόπολης. Ο Πρόεδρος Σιράκ είχε δηλώσει πως χωρίς αυτή την ληστεία η Γαλλία θα είχε χρεωκοπήσει!

Την συνέχιση της αρπακτικής πολιτικής εξασφάλισαν όλες οι Γαλλικές προεδρίες του ‘αγριοσοσιαλιστή’ Ολάντ πρωτοστατούντος… Του Ολαντρέου, που είχε πει κάποιος στα πλαίσια …νεανικής τρέλας.

Οι τελευταίες δύο 10ετίες σημαδεύτηκαν από άμεσες και έμμεσες επεμβάσεις των Ιμπεριαλιστών… Από τις δήθεν δημοκρατικές ‘επαναστάσεις’ μέχρι την ανοιχτή παρουσία στρατευμάτων και ένοπλες συγκρούσεις… Δήθεν για καταπολέμηση του ISIS… Του ‘αγαπημένου’ τους ΙSIS, που στήριξαν παντοιοτρόπως για να υποσκάπτουν προοδευτικά κινήματα ή ανεξάρτητες κρατικές φωνές… 

Τα πράγματα έγιναν αφόρητα από την στιγμή, που Αμερικανοί και Γάλλοι αποφάσισαν να …σώσουν τον Συριακό λαό από τον δικτάτορα Ασαντ. Ο πόλεμος άγριος και ‘πρωτοποριακός’ σε τεχνικές με αποτέλεσμα μαζικές δολοφονίες, αφανισμούς χωριών, πόλεων, περιοχών… Η με κάθε τρόπο φυγή η μόνη λύση…

Αλλά η φιλελεύθερη και δημοκρατική δύση (διάβαζε το Αμερικανο-Ευρωπαϊκό κεφάλαιο) δεν θέλει να μολύνει τις περιοχές του με τους κυνηγημένους υπανάπτυκτους… Γι’ αυτό τους έχει στριμώξει στη μέση…  Ούτε μπρος ούτε πίσω…

Λύση υπάρχει! Την προσφέρουν οι λαθρέμποροι ψυχών και σωμάτων… Διαλεχτά παιδιά του συστήματος, που για …έναν καφέ αναλαμβάνουν τα δρομολόγια στην ανθρωπορουφήχτρα Μεσόγειο… 
Βάρκες, καΐκια, ιστιοπλοϊκά της κακιάς ώρας στριμώχνουν πάνω τους ανθρώπινα κορμιά, που από μακριά μοιάζουν με σάκους στιβαγμένους. Εκεί, που με βία θα χώραγαν πέντε-δέκα, οι ‘μάγκες’  της συσκευασίας καταφέρνουν να χωρέσουν καμία πενηνταριά… Τέλεια, αποτελεσματικά…

Βέβαια υπάρχουν κίνδυνοι μεγάλοι για τους ΄ταξιδιώτες’ αλλά ποιος χέ@@@@@ ! Η μεταφορά είναι προπληρωμένη και με τα λεφτά που εισέπραξαν οι βρυκόλακες υπάλληλοι των αφεντικών του θανάτου, μπορούν να αγοράσουν 4-5 θαλασσοπνίχτες για να αντικαταστήσουν αυτόν, που βούλιαξε, που πάτωσε.

Ολοσχερώς απούσα η έγνοια για την ανθρώπινη ζωή… Την θυμώνται μόνον, όταν πρέπει να ‘κλάψουν’ μπροστά στους φακούς της τηλεοπτικής αποβλάκωσης. Για να συγκινήσουν τους αυτόχθονες ιθαγενείς και να τους πείθουν σταθερά, πως όλα γίνονται για την δημοκρατία, την ελευθερία και την ανάπτυξη… 

Αυτή την γα@@@@@@ ανάπτυξη, που με την λαγνεία της, τα τσαλίμια της και τις υποσχέσεις της για πρωτόγνωρες ηδονές καταφέρνει να μετατρέπει τον ηθικό και υπαρξιακό γονότυπο ανθρώπων σε φτηνιάρικο και εύχρηστο εξάρτημα ενός βαθιά μισάνθρωπου συστήματος…

Φαίνεται πως καμία πενηνταριά μίλια ΝΔ της Πύλου εκατοντάδες ανθρώπινες ζωές, στριμωγμένες στο αμπάρι του νεκροκάραβου έχουν συναντήσει το βαθύτερο σημείο της μεσογείου… Πέντε-χιλιάδες τόσα μέτρα…

Αυτά τα ταξίδια θανάτου θα σταματήσουν μόνον αν ηττηθεί ο Ιμπεριαλισμός! Δυστυχώς, τόσο μονόδρομα. 

Δική μας υποχρέωση αφού ο ίδιος δεν έχει την διάθεση να αυτοκτονήσει…

 

 

Σχόλια

Ο χρήστης Κostas είπε…
Ναυάγιο Πύλου
(τους αφήσαμε στην τύχη τους ΓΙΑΤΙ; )
IMO, UNCLOS TOY 1982

Άθλια Πετσοταϊσμένα βοθροκάναλα και αλήτες ρουφιάνοι δημοσιογράφοι , από το πρωί μέχρι το βράδυ λέτε διάφορες ανοησίες άχρηστα βίντεο ανούσιες μαρτυρίες και πολλές άλλες αθλιότητες .Δεν μπορεί να είστε όλοι αγράμματοι κάποιοι θα πρέπει να ανατρέξουν αν δεν ξέρουν τι λένε τουλάχιστον οι δυο βασικές διεθνείς συνθήκες για το δίκαιο της θάλασσας και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των παρακτίων κρατών.

Έχετε άλλες εντολές ε;

ΙΜΟ: (International Maritime Organization-Παγκόσμια Οργάνωση Ναυσιπλοΐας, τμήμα των Ηνωμένων Εθνών) είμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να παρεμβαίνουμε σωστικά στα ΔΙΕΘΝΗ ΥΔΑΤΑ, εφόσον εντοπίζεται σκάφος που δεν φέρει σημαία, ονομασία και καταγεγραμμένο καπετάνιο. Επιπλέον όταν το σκάφος αυτό είναι φορτωμένο έως θανάτου, αποτελεί κίνδυνο για τους επιβαίνοντες αλλά και τα παραπλέοντα σκάφη, η παρέμβαση επιβάλλεται να γίνει, άμεσα και αποτελεσματικά…………………..

Μην συνεχίσω………………………………………Με βάση τα πρωτόκολλα της ΙΜΟ, εάν μια ναυτική δύναμη δεν «μπορεί» να επιτελέσει το σωστικό της προορισμό, αντικαθίσταται από δυνάμεις όμορων κρατών, που εντάσσονται στο διεθνές δίκαιο της ΙΜΟ. Ε; ε; ε; Ακούτε ; ακούν οι άλλοι………………

UNCLOS TOY 1982 : άρθρο 73.1 της εν λόγω συνθήκης, το παράκτιο κράτος έχει δικαιοδοσία εκτεταμένων κανόνων επιβολής, όταν κρίνεται αναγκαίο, ώστε να εξασφαλίζεται η συμμόρφωση σύμφωνα με τους κανονισμούς της Σύμβασης του Δικαίου της Θάλασσας του 1982.στα εξής ζητήματα:

α) Επιβίβαση στο πλοίο.
β) Επιθεώρηση.
γ) Σύλληψη του πληρώματος.
δ) Κίνηση δικαστικών δικαιοδοσιών.
ε) Εάν η UNCLOS δεν περιέχει ρητές διατάξεις χρήσης βίας κατά τη σύλληψη πλοίων, το Διεθνές Δίκαιο, το οποίο είναι εφαρμοστέο βάσει του άρθρου 293 της Σύμβασης, απαιτεί να αποφεύγεται στο μέτρο του δυνατού η χρήση βίας.
στ) Εάν η χρήση βίας είναι αναπόφευκτη, να μην υπερβαίνει τα απαραίτητα όρια σύμφωνα με τις περιστάσεις, εφαρμόζοντας τις αρχές του ανθρωπισμού.
Εφόσον το ναυάγιο συνέβη στην ανοιχτή θάλασσα, τα εν λόγω ύδατα είναι ελεύθερα για όλα τα κράτη, ως αγαθό διαθέσιμο για καθένα από αυτά (res commnis omnium), με ελευθερία ναυσιπλοΐας, ενώ κάθε κράτος έχει αποκλειστική αρμοδιότητα επί των πλοίων του. Στο άρθρο 110 της Σύμβασης του 1982, κατ’ εξαίρεση, ένα κράτος, μέσω πολεμικών του πλοίων ή άλλων δημοσίων σκαφών που έχουν το δικαίωμα επιβολής νόμου (π.χ. ακτοφυλακή), μπορεί να ασκήσει δικαιοδοσία επί του ξένου πλοίου στις εξής περιπτώσεις:

α) Προσέγγιση, επιβίβαση και επίσκεψη εμπορικού πλοίου, για να διαπιστωθεί εάν ενέχεται σε πράξεις πειρατείας, δουλεμπορίας, παράνομης εκπομπής, ή εάν τα πλοία είναι χωρίς σημαία και εθνικότητα.
β) Σύλληψη και κατάσχεση εμπορικού πλοίου, το οποίο ενέχεται σε πράξεις πειρατείας ή δουλεμπορίας
γ) Σύλληψη και κατάσχεση εμπορικού πλοίου όταν παραβιάζει τους νόμους στα εσωτερικά του ύδατα, ή στην ΑΟΖ, ή στην υφαλοκρηπίδα, ή στη συνορεύουσα ζώνη.
δ) Δικαίωμα συνεχούς καταδίωξης, το οποίο ορίζεται από το άρθρο 111, της Σύμβασης UNCLOS, το οποίο ασκείται στην ανοιχτή θάλασσα, το οποίο είναι αδιάλειπτο και παύει όταν το καταδιωκόμενο πλοίο εισέλθει στα χωρικά ύδατα τρίτου κράτους ή στα χωρικά ύδατα τα οποία ανήκουν στο ίδιο το κράτος. Οι προϋποθέσεις συνεχούς καταδίωξης είναι σωρευτικές.
ε) Η βία πρέπει να εύλογη και απαραίτητη, χωρίς να θέτει σε κίνδυνο ζωές.
στ) Δεν επιτρέπεται η σύλληψη σε διεθνή ύδατα πλοίου που φέρει τη σημαία άλλου κράτους, στη δικαιοδοσία του οποίου υπάγεται.

ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΩ..............

Εσείς βρε στρατόκαβλοι πρώην και νυν αρχηγοί του Λιμενικού αλλά και διάφοροι αξιωματικοί δεν τα ξέρετε αυτά αλλά λέτε διάφορες ανοησίας που σας υπαγορεύει συγκεκριμένο κόμμα;

Τεράστιες οι ευθύνες σας …………………………

Άει σιχτίρ όλοι σας
Θοδωρής Παπαδόπουλος 19/6/2023. Καλησπέρα Μίλτο..από το fb συναδελφου