Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

Και στο βάθος ...ήλιος



Ηλιοβασίλεμα στην Δυτική Κέρκυρα... Στον Αφιώνα... με τα Διαπόντια νησιά απέναντι...Κατά σειρά από το εγγύτερο η Γράβα (βραχονησίδα), το Διάπολο (ακατοίκητο πλέον), το Μαθράκι και στο βάθος οι Οθωνοί. Λείπει από το πάνθεο των Διαποντίων η Ερείκουσα... Δύο φωτογραφίες με το ήλιο ψηλότερα και με τον ήλιο έτοιμο να μας χαιρετίσει για σήμερα...
Φύση πανέμορφη ανέγγιχτη από τα μνημόνια, την βία, την εκμετάλλευση και άλλες ανθρώπινες αθλιότητες...

Σχόλια