Σχολεία ανύπαρκτα, παιδιά υπό δίωξη

Στο τέλος του Β’ Παγκόσμιου πόλεμου, όταν η ανθρωπότητα μάζευε τα κομμάτια της, η κατασκευή σχολείων και η μεγαλύτερη δυνατή συγκέντρωση παιδιών σε αυτά ήταν μία από τις πιο σημαντικές ελπίδες για πρόοδό… Σήμερα, 80 χρόνια μετά, οι αριθμοί της παγκόσμιας κοινότητας για την διατάραξη ή και την πλήρη στέρηση παιδιών και εφήβων από την βασική εκπαίδευση σχεδόν τρομάζει… Το Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για την Εκπαίδευση σε Ζώνες Κρίσης, υπολογίζει πως περίπου 258 εκατομμύρια παιδιά δεν δέχονται κανονικές υπηρεσίες εκπαίδευσης… Ανάμεσά τους 93 εκατομμύρια, λίγο πάνω από το 1/3 στερείται κάθε επαφής με βασική σχολική  παιδεία. Υπάρχουν ακόμη χειρότερα: Οι αριθμοί διογκώνονται εκπληκτικά τον τελευταίο καιρό. Μέσα στους τελευταίους 18 μήνες ο αριθμός της παγκόσμιας ντροπής αυξήθηκε κατά 21 εκατομμύρια… Γενικά, συρράξεις, εκτοπισμοί, κλιματικά σοκ και παρατεινόμενες κοινωνικο-οικονομικές κρίσεις είναι το περιβάλλον της αποκοπής των νέων από το σχολείο στις κρίσιμες ηλικίες. Χαρακτηρ...

Δείχνει κάτι....

Την πληροφορία μας την κοινοποίησε ο φίλτατος της ΦΑΙΑΚΙΑΣ Νίκος Μητσιάλης και αφορά τον νέο πρόεδρο του Ελ Σαλβαντόρ και το άνοιγμα του πρεδρικού μεγάρου σαν εθνικής πινακοθήκης για τον λαό... Αυτό, βέβαια, δεν αλλάζει τις σχέσεις παραγωγής αλλά δείχνει ένα άλλο πνεύμα στην περιοχή των διάσημων επί αιώνες "μπανανιών...¨

Ο νέος πρόεδρος του Ελ Σαλβαδόρ κάνει το προεδρικό μέγαρο γκαλερί 

Γκαλερί τέχνης θα είναι από δω και πέρα το προεδρικό μέγαρο του Ελ Σαλβαδόρ. Ο νέος πρόεδρος της χώρας αποφάσισε ότι θα μείνει στο σπίτι του και δεν θα χρησιμοποιήσει την επίσημη κατοικία του την οποία θα διαθέσει στον κόσμο και κυρίως σε όσους υπήρξαν κοινωνικά αποκλεισμένοι. 

Το γραφείο του προέδρου ανακοίνωσε ότι οι επισκέπτες θα είναι σε θέση να δουν τέχνη του Ελ Σαλβαδόρ που αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα της χώρας.
Ο νέος πρόεδρος του Ελ Σαλβαδόρ, Σαλβαδόρ Σάντσες, είναι πρώην ηγέτης των ανταρτών της Αριστεράς και ανέλαβε καθήκοντα μετά την εκλογή του πριν από ένα μήνα. Όπως ανακοίνωσε η προεδρική κατοικία θα ανοίγει για το κοινό κάθε δυο εβδομάδες ενώ ο ίδιος θα μείνει στο ιδιόκτητο σπίτι του καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας του.
«Το προεδρικό μέγαρο θα γίνει ένας χώρος που θα μπορούμε να μοιραστούμε με όσους έχουν υπάρξει κοινωνικά αποκλεισμένοι» σημείωσε σχετικά ο Σάντσες.
Ανάμεσα στους πρώτους επισκέπτες ήταν ακτιβιστές ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και συγγενείς των θυμάτων του εμφυλίου πολέμου στη δεκαετία του 1980 και του 1990 που άφησε τη χώρα βαθιά διαιρεμένη. Ο Σάντσες υποσχέθηκε να καταπολεμήσει τη διαφθορά και τη βία και να κυβερνήσει για όλους.

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων