Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

15.5.2023. Πρόοδος στα Ελληνικά τραίνα!!!


Ούτε 2 μήνες από το έγκλημα στα Τέμπη και η πρόοδος στους Ελληνικούς σιδηροδρόμους απίστευτη! Πώς να πιστέψεις ότι μετά από τις τόσες διαβεβαιώσεις και δεσμεύσεις στο διάστημα: Λάρισα- Πλατύ (130 χιλιόμετρα) λειτουργεί ΜΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ! ! !

ΕΞΗΓΗΣΗ: Δεν υπάρχει κλειδούχος!!!

H κυβέρνηση έχει ...συστηματικά αποφύγει τους προεκλογικούς διορισμούς, και έτσι, στο τμήμα θα λειτουργεί μία γραμμή... Στο κύριο εθνικό δρομολόγιο...

Τέτοια πρόοδος σε τόσο λίγο χρόνο!!!

Μ π ρ ά β ο

 

Σχόλια