Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Ανείπωτη τραγωδία χαρακτήρισε ο αρχηγός του Πανελληνίου ΣΟΚ το ναυάγιο της Πύλου και ταυτόχρονα επιχαίρει για τον φράχτη του Εβρου, που …θα αποτρέπει τη στρατηγική εργαλειοποίησης του προσφυγικού εκ μέρους της Τουρκίας σε επίπεδο υβριδικού πολέμου.
‘Κεντρώα’ λογική… Αν δεχτούμε σαν ειλικρινή την θλίψη του σύντροφου αρχηγού, πώς καταφέρνει να την συνταιριάξει με την προβολή αξεπέραστων εμποδίων κατά τον ερχομό των μεταναστών προς την Ευρώπη… Όταν αυτό το ξεσπίτωμα είναι το υποχρεωτικό αποτέλεσμα μία μακρόχρονης κακοποίησης των ίδιων και της γης τους από τους Ιμπεριαλιστές…
Ωραίο ήθος, ωραία λογική… Εκλογές έρχονται, αξίζει επιβράβευσης...


Σχόλια