Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

16.6.2023. Στις 15 Ιουνίου του 1945...


Ο Αρης Βελουχιώτης αποφάσισε να διακόψει με την θέλησή του την σχέση του με την ζωή, που αγάπησε, που την ονειρεύτηκε καλύτερη, που πολύ πάλεψε γι’ αυτό…

Είναι ο δικός μας Τσε πριν από τον Τσε…

Ταλαντούχος επαναστάτης μετέτρεψε ένα τσούρμο άτακτων σε αποτελεσματικό αντάρτικο στρατό, που συνέβαλε στην απελευθέρωση του μεγαλύτερου μέρους της Ελλάδας.

Ο Αρης πήρε τις αποφάσεις του όταν συνειδητοποίησε την εξέλιξη των πραγμάτων. Δικαιώθηκε γρήγορα πολιτικά και αποκαταστάθηκε κομματικά πολύ αργότερα… 

Στις ψυχές των Ελλήνων παραμένει ο Αρης ο Ελευθερωτής, όσο κι’ αν οι δοσίλογοι προσπάθησαν να τον παρουσιάσουν σαν σφαγέα… Τότε που γύρισε καπάκι η ζωή… 

Σχόλια