Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

18.8.2023. Για όλα φταίνε οι …ρόδες…

 


Αν δεν βαριέστε, αν έχετε υπομονή και κουράγιο σας προτείνουμε να διαβάσετε την απάντηση του ΟΣΕ στην Hellenic train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) σε αναφορά τη τελευταίας για τα προβλήματα στις ράγες, που υποχρεώνουν τα δρομολόγια των τραίνων σε μεγάλες καθυστερήσεις έως και ματαιώσεις. (ιστότοπος efsynΟ ΟΣΕ μεταθέτει τις ευθύνες για τη φθορά στους τροχούς των τρένων- https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/401040_o-ose-metathetei-tis-eythynes-gia-ti-fthora-stoys-trohoys-ton-trenon)

Επιμελείται ο γνώστης του θέματος Ελληνικοί σιδηρόδρομοι, Αρης Χατζηγεωργίου

Αν λοιπόν διαβάσετε θα μάθετε ένα σωρό πράγματα, που πιθανόν δεν γνωρίζετε όπως τους γρασαδόρους, την οριζοντιογραφία των γραμμών, την εγκάρσια δυναμική συμπεριφοράς των συρμών κ.λ.π. κ.λ.π.

Όλα αυτά θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε γιατί με δεδομένες τις τεχνικές προδιαγραφές των πολυδιαφημισμένων για την ανακαίνισή τους Ελληνικών σιδηροδρόμων κατά την διάρκεια της παρούσας αλλά και της προηγουμένης κυβερνήσεως κινδυνεύουμε:

-Τα τραίνα μας να πηγαίνουν με τον αραμπά, όπως έχουμε συνηθίσει…

-Τα τραίνα μας να σταματήσουν να κυκλοφορούν-τουλάχιστον κάποια δρομολόγια- για λόγους ασφαλείας…

Ευτυχώς που τα αντικειμενικά ΜΜΕ μας πληροφορούν, ότι με γοργούς ρυθμούς πραγματοποιούνται οι αναγκαίες επισκευές και εκσυγχρονισμοί του τραίνου!!!

Σχόλια