Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Το είδαμε και ανατριχιάσαμε! Τέτοια τόλμη ο Νίκος! Ακόμη και δεν συνήλθαμε από το δυστύχημα του βαθυσκάφους και ο ατρόμητος Νίκος συνεχίζει τα τρομερά ρεπορτάζ του…
Αλλά αυτό!!! Μέσα το βαθυσκάφος, με την μπουκαπόρτα ανοιχτή και τους καρχαρίες να κάνουν βόλτα τριγύρω του… Μας συγκινεί η τόλμη του Νίκου αλλά το παρατραβάει…
Τελικά, μάθαμε την αλήθεια... Ειδικοί μας πληροφόρησαν, πως όλα αυτά είναι τρυκ εικονικής πραγματικότητας και πως ο Νίκος βρίσκεται μέσα στο στούντιο χωρίς κανένα κίνδυνο...
Δόξα σοι ο Θεός! Ησυχάσαμε... Πάντως ο Νίκος είναι πρωτοπόρος σε ρεαλισμό... Εστω και fake...
Σχόλια