Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

30.5.2023. Φταίει και ο ...Χατζηπαυλής


Η απώλεια ψυχραιμίας στα ηγετικά κλιμάκια του ΣΥΡΙΖΑ μάλλον θα επιταχύνει την -κατά την γνώμη μας βέβαιη- ανάδειξη του γνωστού παλαιού καλού Πανελληνίου ΣΟΚ στον ρόλο της αξιωματικής αντιπολίτευσης…

Στην πρώτη τοποθέτηση της ηγεσίας για τα αίτια του εκλογικού κραχ κατηγορείται το ΠΑΣΟΚ για την επιθετική κριτική, που άσκησε στον ΣΥΡΙΖΑ!!!

Και εγώ, που νόμιζα, ότι φταίει η πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ... Πως αυτή είναι, που κατάφερε να αποδώσει στην κοινωνία ...πάναγνους την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, μετά τον μνημονιακό όλεθρο, που υπέγραψαν... Με την δική τους ψήφο εξάλλου δεν πέρασε ο ΣΥΡΙΖΑ το γ' μνημόνιο;;; Το καλό!!!

Φαίνεται, πως έχω αρχίσει και ξεχνάω... 

Σχόλια