Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Με μεγάλη αγωνία περιμέναμε την αντίδραση της παράταξης μετά τις αποκαλύψεις για τον βουλευτή Χειμάρα…
Είχαμε το προηγούμενο Πάτση, που η παράταξη πολύ μας στενοχώρησε, όταν τον άφησε μόνον και απροστάτευτο να τα βγάλει πέρα… Γι’ αυτό και τρομάξαμε μην έχουμε τα ίδια…
Ευτυχώς, όμως αυτή την φορά δεν πατήσαμε την πεπονόφλουδα… Σφυρίξαμε αδιάφορα… Δεν απαντήσαμε στο τηλέφωνο ούτε στο θηροτηλέφωνο… Τα φίλια ΜΜΕ άσκησαν και πάλι με χαρακτηριστική αντικειμενικότητα και αμεροληψία το καθήκον της σιγής και …όλα καλά!
Γιατί, στο κάτω της γραφής, αν συνεχίσουμε έτσι, πού θα στηρίξουμε τον αγώνα για τα ιδανικά της φιλελεύθερης δημοκρατίας, της οποίας οι απευθείας αναθέσεις αποτελούν βασικό ιδεολογικό χαρακτηριστικό;;;
Σχόλια