Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Ένα μέτρο τη αγριότητας αυτού του πολέμου είναι οι απώλειες του χώρου των μέσων ενημέρωσης…
Μέχρι τώρα, δηλαδή μετά από δύο μήνες μαχών, ο αριθμός των νεκρών των ΜΜΕ υπερβαίνουν τον αντίστοιχο του 20ετή πολέμου του Βιετνάμ…
ο Άντον Μπάλαντζερ, ΓΓ του Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων (ΙFJ) καταγγέλει: Τόσους νεκρούς δεν είχαμε σε κανέναν προηγούμενο πόλεμο στην Μέση Ανατολή ούτε στην Γιουγκοσλαβία…
Στους νεκρούς δημοσιογράφους των 50 ημερών πολέμου η πλειοψηφία -καμία έκπληξη- είναι Παλαιστίνιοι!!! Οι 51!
Βλέπετε αυτοί είχαν κάθε λόγο να δείχνουν εικόνες και να γράφουν περιγραφές αληθινές αλλά δυστυχώς αυτές είναι πλήρως ακατάλληλες για τον εφησυχασμό της παγκόσμιας κοινής γνώμης.
Οι υπόλοιποι είναι Ισραηλινοί και Λιβανέζοι…
Σχόλια