Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Το άρθρο του φίλτατου Γιώργου Ρούση αποτελεί κατά τη γνώμη μας μία χρησιμότατη εποπτεία στις κοινωνικές αναφορές, που υπάρχουν άφθονες στο έργο του Νίκου Καζαντζάκη… Όχι γενικά και θολά αλλά πολύ συγκεκριμένα… Με πνεύμα συνεχούς αναφοράς σε Μαρξικές συντεταγμένες, με διάθεση σύγκρουσης και ρήξης…
Οι επιλογές κειμένων του Νίκου Καζαντζάκη από τον Γιώργο είναι καταδεικτικές της μεγάλης του έλξης από τις ιδέες της ταξικής δόμησης της κοινωνίας, των δεινών, που αυτή προκαλεί και της αναγκαιότητας ανατροπής της.
Το άρθρο το παρουσιάζουμε σε μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου.
Σχόλια