Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Στην διασταύρωση Μεθοδίου και Δονάτου Δημουλίτσα (η συνέχειά της μετονομάζεται σε …εθνική Λευκίμμης-ο Θεός να την κάνει!!!) άφησε την τελευταία πνοή ένας 26χρονος…Οι πληροφορίες λένε, πως δεν είναι ο πρώτος, που την πατάει σε αυτή την δολοφονική συνάντηση δύο κεντρικών δρόμων της πόλης… Αποτελεί βεβαιότητά μας, πως δεν θα είναι ο τελευταίος…
Η τροχαία θα αποφανθεί για τους όρους και τις ευθύνες του δυστυχήματος…
Οι σοβαρές πολιτικές ευθύνες, Δήμου, Περιφέρειας, Υπουργείου και κάθε άλλου εμπλεκόμενου με την ασφάλεια των πολιτών ΔΕΝ θα αποδοθούν… Και γι’ αυτό είμαστε ακόμη πιο βέβαιοι…
Κι’ όμως είναι εντελώς εγκληματική η αδιαφορία όλων όσων έχουν περάσει έστω και μία φορά από εκεί και ταυτόχρονα έχουν αρμοδιότητα να παρεμβαίνουν… Είναι πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΟ να ελέγχεις ταυτόχρονα την ασφαλή διέλευση και από την Δονάτου Δημουλίτσα προς το Αεροδρόμιο και από την Δονάτου Δημουλίτσα προς την Αθανασίου Πολίτη ή την Μεθοδίου… Λαβύρινιθος επιλογών πορείας, που αν λάβει κανείς υπόψη του και τον έσο οδικό μας πολιτισμό (όχι τήρηση προτεραιότητας, όχι λειτουργία του φλάς για υπόδειξη της στροφής κ.λ.π.) η απειλή τροχαίου δυστυχήματος βρίσκεται στην πρώτη γραμμή…
Τί έπρεπε να είχε γίνει από πολύ καιρό; Δύο προφανείς λύσεις, που δεν χρειάζονται να ολοκληρωθούν οι κατά τα άλλα κυκλοφοριακές- συγκοινωνιακές μελέτες. Λύσεις που ισχύουν για παρόμοιες οδικές ‘συναντήσεις’ με εξαιρετικά δύσκολη και ταυτόχρονα πυκνή κυκλοφορία: Φωτεινοί σηματοδότες ή δακτύλιος…
Και επειδή οι σηματοδότες κοστίζουν, θα πρέπει να έλθουν από την Αθήνα, θα πρέπει να γίνουν διαγωνισμοί και συντόμως θα είναι χαλασμένοι, όπως η πλειοψηφία των σηματοδοτών στην πόλη, θα έπρεπε -εδώ και πάρα πολύ καιρό- να είχε υιοθετηθεί η δεύτερη…
ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ, δηλαδή, κατασκευασμένος από τις τεχνικές υπηρεσίες Δήμου ή Περιφέρειας ή και των δύο, με δικές τους δυνάμεις και με μεγάλη βιασύνη για να προλάβουμε την διαφύλαξη της Ζ Ω Η Σ !!! Οση σημασία αποδίδουν πια οι φιλελεύθερες κοινωνίες μας στην έννοια της ζωής!!!

Σχόλια