Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Για τους γνωρίζοντες τον πρώην Δήμαρχο της πόλης και το ήθος του, καμία έκπληξη.
Για την Δημοτική Πινακοθήκη, όμως, και για τους δημότες η στιγμή είναι ιδιαίτερα ευχάριστη αφού εμπλουτίζεται η εικαστική περιουσία με ένα ζωγραφικό πίνακα υψηλής αξίας.
Πρόκειται για έργο του Γιώργου Σαμαρτζή: το τσάι της κυρίας, ελαιογραφία του 1916, προσωπική προσφορά του γιού του ζωγράφου στον πρώην Δήμαρχο το 1984.
Ευχή είναι η πράξη να βρει μιμητές ώστε η δημοτική Πινακοθήκη να συμπληρωθεί σε ικανοποιητικό βαθμό.
Εκανα το καθήκον μου απάντησε ο Γιάννης Κούρκουλος σε σχετική φιλοφρόνηση της Δημάρχου, Μερόπης Υδραίου.

Σχόλια