Ο Μελχισεδέκ υπήρξε κατά την βιβλική παράδοση τίτλος κληρικού, που αφορούσε τον ιερέα της πόλης Σαλήμ (μάλλον πρόκειται για την ιερουσαλήμ). Άλλη εκδοχή τον θέλει ιδιαίτερο πρόσωπο της Ισραηλίτικης μυθολογίας, που απασχολεί την Γένεση. Ετσι, μετά την νίκη του Αβραάμ επί του βασιλιά του αρχαίου Ελάμ, Χοδολλογομόρ, ο Μελχισεδέκ έφερε στον πατριάρχη του Ισραήλ Αβραάμ «άρτο και οίνο» και τον ευλόγησε στο όνομα "του Θεού του Υψίστου". Και ο Αβραάμ του έδωσε «το ένα δέκατο» από όλα τα λάφυρα των εχθρών του… Κάτι ωφελήθηκε δηλαδή και ο Μελχισεδέκ. Αυτά τα ολίγα πρέπει να τα ξέρουμε μιας και προέκυψε και στην δική μας την ιστορία ένας Μελχισεδέκ, ανακατεμένος σε υποθέσεις, που θα μπορούσαν να είναι μυθικές αλλ΄'ομως είναι πραγματικές… Θα αποφύγουμε να σας διηγηθούμε λεπτομέρειες, που δεν έχουν και ιδιαίτερη αξία. Σημασία έχει, πως και ο δικός μας Μελχισεδέκ φέρεται αναμεμιγμένος σε διαφόρου τύπου συναλλαγές, που δεν φείδονται και ‘ιερών λειψάνων’! Στην μέση ο Μελχισεδέκ και...
Είδαμε τελετή… Είδαμε πρώην και νυν… Είδαμε ομιλούντες και ακροώμενους… Και πίσω τους εκείνο το πλαστικό κοτετσόσυρμα, που ορίζει χώρους υπό κατασκευή…
Μάθαμε από κοινωνικά μέσα πληροφόρησης, πως τα σκουπίδια είναι εκεί και οι μπασκέτες των …αθλητικών υποδομών χωρίς καλάθια… Δεν έχουμε δει ακόμη φωτορεπορτάζ.
Διαβάσαμε, πως …ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να φτιαχτεί και ο κανονισμός λειτουργίας του άλσους…
Επειδή, λοιπόν είμαστε προϊδεασμένοι από προηγούμενες εμπειρίες έργων που ολοκληρώθηκαν και αφέθηκαν στην τύχη τους (π.χ. μποσκέτο) θα τολμήσουμε την …προφητεία: Αν δεν υπάρξει άμεσα επαρκές προσωπικό φύλαξης και συντήρησης το άλσος μετράει ήδη αντίστροφα… Η προθυμία των συλλόγων των κατοίκων της περιοχής να βοηθήσουν χρήσιμη και επαινετέα αλλά, φυσικά, ως επικουρική.
Και παρακαλούμε να μην ξανακούσουμε το ίδιο ‘τροπάριο’ μετά τους πρώτους ή τους επόμενους βανδαλισμούς για το … πνευματικό μας και το πολιτιστικό μας επίπεδο … Αυτά είναι δεδομένα… Το μεγάλο ζητούμενο εν προκειμένω είναι πώς αυτά θα αλλάξουν ώστε να πάψουν οι βαρβαρότητες και να κυριαρχήσει πνεύμα κοινωνικής συμπεριφοράς… Οι μηχανισμοί ελέγχου λοιπόν είναι απαραίτητοι σε συστήματα της φύσης και της κοινωνίας… Είναι οι αισθητήρες, που ειδοποιούν και παρεμβαίνουν διορθωτικά…
Γι’ αυτό το ζητούμενο είναι ένα επαρκέςσύστημα φύλαξης και συντήρησης και φυσικά όχι μηχανισμός καταστολής…
Και επειδή την εποχή των μνημονίων στην χώρα μας (και όχι μόνον) οι κοινωνικές υπηρεσίες θεωρούνται άχρηστη πολυτέλεια, που παρεμποδίζει την …ανάπτυξη δεν είμαστε και τόσο αισιόδοξοι για το μέλλον του άλσους…
Φυσικά, μακάρι να διαψευστούμε…
Σχόλια