Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Στο διαδικτυακό κανάλι militaire ο υπεύθυνος Πάρης Καρβουνόπουλος συζητά με τον Διδάκτορα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και μηχανικό ειδικό στη διαχείριση υδάτινων πόρων, Βαγγέλη Πισσία.
Η συζήτηση παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον γιατί βρίθει πληροφοριών γύρω από επίμαχα πολιτικά, περιβαλλοντικά και ενεργειακά ζητήματα, που αφορούν την χώρα μας αλλά και την κρίσιμη περιοχή της ευρύτερης Μέσης Ανατολής. Προτείνουμε θερμά την παρακολούθησή του.
Σχόλια