Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
17.12.2024. Δεκέμβρης 1944-2024. Δημ. Κωνσταντακόπουλος: Οι μαυραγορίτες και οι δωσίλογοι είναι ακόμη εδώ
Μία ενδιαφέρουσα από ιστορική και πολιτική άποψη ανάμεσα στον δημοσιογράφο Πάρι Καρβουνόπουλο και τον πολιτικό αναλυτή Δημήτρη Κωνσταντόπουλο με θέμα τα Δεκεμβριανά παρουσιάζεται στον ιστότοπο militaire και την αναπαράγουμε.
Υπάρχει πλούτος πληροφόρησης, που είναι χρήσιμος για όσους έχουν ανάγκη να θεμελιώνουν την άποψή τους πάνω σε διαχρονικά πολιτικά δεδομένα και χαρακτηριστικά…
Για την ΦΑΙΑΚΙΑ δεν έχει σημασία η συμφωνία με τις τοποθετήσεις του σχολιαστή όσο η ανάγκη για καλύτερη γνώση και πιο βαθείς προβληματισμούς πάνω σε κρίσιμες και αποφασιστικές στιγμές του λαϊκού κινήματος στην χώρα.

Σχόλια