Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

18.7.2023. Ομιλία του Θεοδόση Πυλαρινού για τον Ντίνο Θεοτόκη


Πρόκειται για την εισήγηση του φίλτατου ομότιμου καθηγητή του Ιόνιου Πανεπιστημίου Θεοδόση Πυλαρινού, που παρουσιάσθηκε στην Αναγνωστική Εταιρεία Κέρκυρας στις 9 Ιουνίου 2023 με τίτλο: Το πεπρωμένο στο αφηγηματικό έργο του Κωνσταντίνου Θεοτόκη.
Ατυχώς δεν μπορέσαμε να παρευρεθούμε στην καθ΄ομολογία εξαίρετη ομιλία του φίλτατου Θεοδόση αλλά ευτυχώς έχουμε την ευκαιρία να την παρακολουθήσουμε διαδικτυακά… Παραθέτουμε 



Σχόλια